لنز تله

آخرین ارسال های انجمن

عنوان پاسخ بازدید توسط
8 2548 irangraph
1 1196 amirthi
0 1028 msnco
0 1122 irangraph
7 2330 ali9188639031
7 3636 reza42
5 4441 reza42
4 3772 dezpart
1 3199 mohsen7158
3 3831 zahabian
0 1974 msnco
6 9599 jalil
5 3586 mmb
0 2914 msnco
2 3936 mohabbat
0 6208 msnco
0 2302 dj-mamali
0 2832 msnco
0 2939 msnco
6 2935 msnco
0 2694 msnco
1 2503 hoseynkhani

آموزش فتوشاپ برای عکاسان

471 بازدید

آموزش فتوشاپ

امروزه عکاسی به یکی از محبوب ترین علاقمندی های افراد تبدیل شده است. هر فردی با دوربین معمولی یا دوربین حرفه ای دوست دارد تصاویر زیبایی را ثبت کند. اما اگر میخواهید تصاویر زیباتری داشته باشید باید با استفاده از فتوشاپ نقص های آن را از بین ببرید.

ادامه مطلب
admin

روز جهانی عکاسی

574 بازدید

ادامه مطلب

دوربین Nikon D610

658 بازدید

نام محصول : Nikon D610

ادامه مطلب

سنسورهای عظیم الجثه ۴۶ مگاپیکسلی DSLR درون دوربین های کوچک

355 بازدید

ادامه مطلب
admin

چطور از دوربین دیجیتال خود مراقبت کنیم

491 بازدید

دوربین عکاسی شما مثل هر وسیله دیگری نیاز به مراقبت دارد. بعضی چیزها می تواند به دوربین شما آسیب جدی وارد کند. باید این چیزهارا بشناسیم تا ازدوربین خود تا بیش ترین زمان ممکن استفاده کنیم.

۶چیز دوربین شما را نابود می کند:

ادامه مطلب
admin

۸ نکته طلایی برای گرفتن عکس های بهتر در سفر

455 بازدید

تابستان فصل سفر است و سفر بهترین موقعیت برای ثبت لحظاتی شاد و شیرین. اگر سفر خارج می روید یا به یک شهر دور و یا حتی به اطراف شهر خودتان، همیشه موقعیت های مناسبی برای ثبت لحاظاتی به یاد ماندنی وجود دارد.

حتما نباید که یک دوربین حرفه ای خیلی گران قیمت داشته باشید تا بتوانید عکسهایی خوب و زیبا بگیرید. امروز موبایل های هوشمند شما و یا دوربین های کوچکی که دارید نیز برای گرفتن عکسهای با کیفیت کافی است.

ادامه مطلب
admin

معرفی دوربین بدونه آینه سامسونگ با سیستم عامل اندرید

460 بازدید

شرکت سامسونگ به تازگی د وربین بدون آینه Galaxy NX خود را معرفی کرده است. Galaxy NX اولین دوربین بدون آینه با لنز قابل تعویض دنیا است که با سیستم عامل Android کار می کند. مدل Galaxy NX یک دوربین 20/3 مگا پیکسلی به سبک SLR های بدون آینه با قابلیت اتصال 3G، 4GLTE و Wi-Fi است که با 4.2 Android کار می کند. دوربین Galaxy NX دارای یک صفحه نمایش لمسی 4.8 LCD اینچ است که از طریق این صفحه لمسی می توان تقریباً تمام کارکردها و قابلیت های دوربین را کنترل کرد. دوربین Galaxy NX تابستان امسال عرضه خواهد شد.

 

ادامه مطلب

میزان دیافراگم Aperture Value

605 بازدید

میزان گشودگی توسط پره هایی که مشابه مردمک چشم می باشند ، تعیین می شود . میزان دیافراگم بر میزان نور و عمق میدان وضوح تاثیر می گذارد . همانند سرعت های شاتر متوالی ، دیافراگم های متوالی ، میزان نور ورودی را نصف می کنند . برای این منظور ، دیافراگم قطر روزنه را با ضریب 1.4 ( ریشه دوم عدد 2 ) کاهش می دهد بنابرای مساحت روزنه در هر عدد متوالی نصف می شود 

ShowBigImage2.gif

 

ادامه مطلب

دانلود رایگان مجموعه آموزشی Photoshop CS5 – Creative Effects

647 بازدید

 

فتوشاپ از جمله نرم افزارهایی می باشد که فراگیری آن برای هر کاربری که قصد حرفه ای شدن را دارد امری ضروری است . یاد گرفتن تکنیک ها و ترفند های این برنامه به دلیل گستردگی ابزارهای موجود در آن کاری نیست که به تنهایی و به سادگی انجام پذیرد و همین امر بهانه ای گشته است برای شرکت های آموزشی مولتی مدیا که دست به ساخت برنامه های آموزشی Photoshop بپردازند .

یکی از معروف ترین شرکت ها در این زمینه ، کمپانی قدرتمند Lynda می باشد که یدی طولا در آموزش نرم افزارهای مختلف ساخت Adobe داشته که موفق ترین آنها آموزش هایی است که برای فتوشاپ تهیه کرده است .

امروز نیز در دانلود کده قصد داریم جدیدترین ابزار طراحی اینفوگرافیک|مجموعه آموزشی این کمپانی را که در ۱۸ سرفصل به یاددهی ده ها تکنیک مختلف می پردازد معرفی کنیم . این ابزار طراحی اینفوگرافیک|مجموعه که Creative Effects نام دارد منطبق بر آخرین ورژن از فتوشاپ که Photoshop CS5 می باشد ساخته شده است و می تواند درهای جدیدی را به سوی انجام تغییرات خارق العاده بر روی تصاویر برایتان باز کند . کیفیت ویدیو ها بسیار بالا بوده ( H264 )و در اندازه ی تصویر ۹۶۰×۶۰۰ و همچنین کیفیت صوتی ۹۶KB MP3 انجام مراحل مختلف را برایتان در مدت زمان ۷ ساعت و ۱۸ دقیقه به نمایش در می آورد .

نکته جالب توجه در آموزش های ساخت Lynda قرار دادن فایلهای خام یا همان Exercise Files می باشد که فرد آموزش دهنده از همان ها در طول برنامه ی آموزشی خود استفاده می کند . بدین ترتیب شما خواهید توانست تمامی مراحل را دقیقا مطابق با آموزش به پیش ببرید .

ادامه مطلب

بهترین لنزها برای عکاسی طبیعت کدام هستند

514 بازدید

برای انتخاب کردن لنزهای مورد نیاز برای عکاسی محیطی سه راه پایه ای وجود دارد اول آنکه می توانید یک لنز سوپر زوم تهیه کنید، دوم چند لنز زوم با فواصل کوتاهتر بگیرید یا سوم چندین لنز فیکس در فواصل کانونی مختلف بخرید. هر کدام از این پیشنهادات مزایا و معایب خودش را دارند، که در این مقاله آنها را بررسی می کنیم. البته انتخاب نوع لنز بسته به نوع و گرایش شما در عکاسی محیطی متفاوت خواهد بود. در نتیجه این مقاله را به 4 بخش تقسیم می کنیم : منظره، حیاط وحش، مسافرت و اکشن ورزشی بسیاری از عکاسان بر این باورند که یک لنز حرفه ای گران قیمت «بهتر» از یک لنز عادی با قیمت متوسط است. این در حالی است که مفهوم «بهتر» و کیفیت در این تفکر اشتباه است.

ادامه مطلب

معرفی دوربین حرفه ای گلکسی ان ایکس سامسونگ، اندروید

454 بازدید

گلکسی ان ایکس یک دوربین با لنز قابل تعویض است که به قابلیت ارتباطی LTE مجهز شده و با سرعت ۸٫۶ فریم در ثانیه به عکاسی می پردازد. این دوربین همچنین حاوی یک سیستم فوکوس خودکار هیبریدی است که از ابداعات سامسونگ به شمار می رود.

ادامه مطلب
admin

دانلود بکگراند با کیفیت

1106 بازدید

 

دانلود چند بکگراند با کیفیت و زیبا را در این مطلب به شما دوستان تقدیم میکنیم. این بک گراند ها تک لایه هستند و کیفیتی عالی دارند، از این جهت برای استفاده در بکگراند عکس های آتلیه ای کودک، عروس داماد و اسپرت بسیار مناسب می باشند.

 

 

 

ادامه مطلب
admin

اولین پوستر اولین فیلم سه بعدی سینمای ایران

2815 بازدید




در مراسمی ساده با حضور تعدادی از دست اندرکاران و عوامل فیلم مذکور از
مواد تبلیغی فیلم سینمایی «آقای الف» شامل پوستر، بروشور، تیزر و آنونس،
بنر و غیره رونمایی شد.


ادامه مطلب
admin

دانلود فیلم آموزش عکاسی حرفه ای عروسی محصول Kelby Training

850 بازدید

KelbyTraining – Wedding Portraits,Getting the Perfect Shot

نام فیلم آموزشی شرکت Kelby Training برای آموزشی عکاسی حرفه ای پرتره از عروس می باشد.

در این پست فیلم آموزشی شرکت Kelby Training برای عکاسی پرتره عروسی برای تهیه عکسهای منحصر به فرد را برای شما آماده کرده ایم که می توانید هم اکنون از گرافیران دانلود کنید.

David Ziser یک عکاسی مشهور و نامدار جهانی است که در این دوره آموزشی، اطلاعات خود با دیگر عکاسان سراسر دنیا با ۵ زبان مختلف و ۱۴ کشور دنیا، به اشتراک می گذارد. او به شما نشان می دهد که چگونه عکسعروسی را تهیه کنید. David Ziser یکی از ۹۷ عکاس در سراسر دنیا می باشد که بالاترین افتخار عکاسی یعنی “جایزه عکاسان جامعه آمریکا” را کسب کرده است.

ادامه مطلب
admin

15 وب سایت عکاسی برتر

620 بازدید

15 وب سایت عکاسی برتر

15 وب سایت عکاسی برتر

اگر می خواهید نکات تاثیرگذاری در مورد هنر عکاسی یاد بگیرید، در اینجا لیستی از 15 وب سایت برتر عکاسی برای شما آماده شده است. در این سایت ها می توانید، راهنمایی ها، نکات و تکنیک های لازم برای گرفتن عکس های با کیفیت را کسب کنید. همچنین تعدادی سایت وجود دارد که در آنجا می توانید عکس های خود را آپلود و مدیریت کنید. همچنین سایت هایی وجود دارد که برخی از عکاسان معروف و آثار آنها را در اختیار شما قرار می دهد.

ادامه مطلب
admin

حذف قسمت های ناخواسته در عکس با Inpaint v5.0

447 بازدید

ممکن است عکسی داشته باشید که بخواهید قسمت های از آن مانند منظره بک گراند، متن، آرم، شیء، افراد دیگر و … را از آن حذف کنید. نرم افزار Inpaint به شما کمک می کند تا نواحی خاصی را که نمی خواهید در عکستان باشد را بصورت اتوماتیک و کاملاً حرفه ای با انتخاب از نزدیک ترین پیکسل ها حذف کنید. کار با این نرم افزار بسیار ساده بوده و حتی افراد غیر حرفه ای در ویرایش عکس نیز می توانند نتایج فوق العاده ای از آن را بدست آورند. تنها کافیست تا به کمک موس با یک کادر بندی ساده در دور شی مورد نظر خود و انتخاب گزینه Run عملیات حذف را انجام دهید، نرم افزار با آنالیز اطراف جسم مورد نظر و بررسی رنگ های آن پس از حذف جسم اقدام به بازسازی رنگ ها به جای جسم حذف شده می نماید و این کار را آنقدر دقیق انجام می دهد که هیچ کس قادر به تشخیص حذف جسم از تصویر نمی باشد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Inpaint:
- ترمیم و بازسازی عکس
- حذف آرم های خاص و تاریخ و زمان از عکس
- حذف آسان اشیاء ناخواسته بدون تغییر در پس زمینه عکس
- روتوش چهره
- امکان بازگردانی مجدد جسم حذف شده
- محیط بسیار ساده و کاربردی
- امکان کادر بندی در اطراف جسم به دو صورت دلخواه و چهار گوش
- پاک کردن چین و چروک و لکه های پوست
- و …

ادامه مطلب
admin

تصاویر برتر سال ۲۰۱۲ در مسابقه سایت ویکی مدیا

513 بازدید

در این پست به معرفی ۱۲ تصویر برتر مسابقه سایت ویکی مدیا را برایتان آماده کرده ایم . این تصاویر از بین بیش از ۷۵۰ تصویر انتخاب شده که ۴۴ فینالیست داشته. بهترین تصویر با بیش از ۳۹۹۰ رای متعلق است به کاربری به نام Kookaburra_81 که درآن دو پرنده زنبور خوار کنار هم نشسته اند و پرنده ماده در منتظر است تا پرنده نر زنبور را شکار کند. این عکس در فرانسه گرفته شده است.

800px-Pair_of_Merops_apiaster_feeding[1]

رتبه اول
فرانسه، زنبور خوار

 

 

ادامه مطلب
admin

چگونه عکس بگیریم - قسمت دوم

574 بازدید

امیدواریم که قسمت نخست ویدیوی "چگونه عکس بگیریم" برای شما مفید واقع شده باشد. در قسمت نخست درباره‌ی عکاسی به صورت تفننی و اتوماتیک توضیحاتی داده شد. در قسمت دوم بیشتر بر روی عکاسی خلاقانه با استفاده از تنظیمات دستی دوربین تمرکز کرده‌ایم. امیدواریم که این نیز برای شما بینندگان عزیز کارآمد باشد. باز هم منتظر همه‌ی نظرات شما هستیم.

ادامه مطلب
admin

چگونه عکس بگیریم - قسمت اول

617 بازدید

چندی پیش روندی را آغاز کردیم تا بتوانیم در دیجی کالا تی وی، به تهیه ی ویدیوهایی آموزشی بپردازیم. تاکنون فیلم هایی با نام تاریخچه ی عکاسی و چه دوربینی بخریم آماده و پخش شده اند. اینک در ادامه، قسمت نخست ویدیویی به نام چگونه عکس بگیریم را آماده کرده ایم. امیدواریم ویدیوهای پیشین، این ویدیو و فیلم هایی آموزشی که پس از آن مهیا خواهیم ساخت بتوانند راهنمایی هرچند اندک برای بینندگان هدف باشند.

ادامه مطلب
admin

چه عکسی بگیریم

519 بازدید

در ادامه‌ی ویدیوهای آموزشی عکاسی، ویدیویی به نام "چه عکسی بگیریم؟" را آماده‌ی پخش کرده‌ایم. در این ویدیو بیشتر به معرفی ژانرهای عکاسی و مقداری هم به چگونگی عکاسی در این ژانرها پرداخته‌ایم. البته نکاتی که گفته شده قطعا مطلق نیستند و این خلاقیت است که حرف نهایی را می‌زند. "چه عکسی بگیریم؟" بیشتر مناسب عزیزانی است که تازه دوربین خریده‌اند و چندان با عکاسی آشنا نیستند. ویدیوی ساخته شده مقداری طولانی‌تر از ویدیوهای پیشین و در حدود 14 دقیقه می‌باشد. مدت زمان ویدیو واقعا کوتاه نیست ولی در ضمن آن قدر هم طولانی نبود که بشود آن را به دو قسمت تقسیم کرد. با این حال امیدواریم که اگر قصد دانلود آن را دارید صبور باشید و البته برای شما مفید واقع شود. منتظر همه‌ی بازخوردهای شما هستیم.

ادامه مطلب
admin

چه دوربینی بخریم؟

673 بازدید

بسیاری از مشتریانی که به دنبال دوربین‌های دیجیتال هستند، به محض ورود به بازار آن‌ها دچار سردرگمی می‌شوند. پرسش‌هایی مثل اینکه اصلا به دنبال چه دوربینی هستند و یا چه معیارهایی باید در انتخاب دوربین مناسب دخالت داشته باشد، برای آن‌ها مطرح می‌گردد. پیش‌تر قول ویدیویی آموزشی به نام "چه دوربینی بخریم؟" را داده بودیم. خوشبختانه اکنون این ویدیو آماده شده و در معرض دید قرار گرفته است. امیدواریم که بتواند راهنمای خوبی برای تازه واردان به دنیای دوربین‌های دیجیتال باشد.

 

ادامه مطلب
admin

لنز تامرون 70-300 VC USD (توصیه برای خرید)

1375 بازدید

همیشه خرید یه لنز تله دردسری بوده برای خودش ، اول به خاطر قیمیت بالایی که دارن این لنزها بعد هم سر کیفیت.یادمه اولین بار که لنز Sigma 70-200 f2.8 سری اول رو تست میکردم باورم نمیشد یه لنز 1 میلیون تومنی میتونه انقدر بی کیفیت باشه ، یه مدتی دنبال یه لنز تله ی خوب بودم به غیر از کنن که هرچی لنز تست کردم لنز خوبی پیدا نکردم . بهترین لنزی که بود 70-200 f 2.8 تامرون بود که با اینکه خیلی شارپ بود اما فوکوسش ایراد داشت ، از هر 10 تا عکس 2-3 تا عکس رو اشتباه فوکوس میکرد که وقتی تو اینترنت هم خوندم بقیه هم اینو نوشته بودن.
دیگه داشتم به این نتیجه میرسیدم که اگه قرار باشه از لنز تله استفاده کنم مجبورم بین 2 تا 3 میلیون پول برای لنزهای کنن پرداخت کنم تا اینکه کاملا تصادفی این لنز 70 -300 f 4-5.6 تامرون رو تست کردم ، اولین عکس رو گرفتم ، سریع فوکوس کرد حتی بی صدا فوکوس کرد ، زوم کردم روی عکسی که گرفتم ... باورم نمیشد انقدر شارپه ، انگار داشتم با 70-200 L کنن عکس میگرفتم ، چند تا عکس دیگه هم گرفتم ، نتیجه همون بود . قیافش میخورد لنز خوبی باشه خیلی بی صدا ، سریع ، و فوق العاده شارپ انقدر که باور کردنی نیست . اندازه این لنز هم کوچیک نیست دقیقا وقتی روی 300 میلیمتره هم اندازه 70-200 f 2.8 میشه ، لرزشگیر هم داشت گفتم یه تست کنم ببینم برای فیلم برداری لرزشگیرش چطور کار میکنه وقتی دوربین رو روی دستم گذاشتم و روی بیشترین زوم لنز رفتم باورم نمیشد که اصلا کادر تکون نمیخوره ، انقدر لرزشگیر این لنز دقیق بود که میشد باهاش با سرعت 1/15 ثانیه عکس گرفت.

 

 

 

ادامه مطلب
admin

تعریف و آموزش کار با اینستاگرام فیس‌بوک

777 بازدید

تعریف و آموزش کار با اینستاگرام فیس‌بوک


نویسنده: میثم سرحدی

Instagram_for_Android_e_mail

 

v:* {behavior:url(#default#VML);} o:* {behavior:url(#default#VML);} w:* {behavior:url(#default#VML);} .shape {behavior:url(#default#VML);} Normal 0 false false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:150%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:9.0pt; font-family:"Tahoma","sans-serif";}

حتما شما نیز در خبرها درباره خرید نرم‌افزار Instagram توسط Facebook چیزهایی شنیده‌اید. این برنامه که تا مدتی پیش تنها برای کاربران اپل ارائه می‌شد، چندی پیش نسخه آندروید خود را نیز منتشر کرد و با رکورد بی‌سابقه 1 ملیون دانلود در روز نخست روبرو شد. در اینجا به شما می‌گوییم که اینستاگرام چیست و به چه کار یک عکاس امروزی می‌آید.

ادامه مطلب
admin

تبلیغات ویژه