فتوشاپ

آخرین ارسال های انجمن

عنوان پاسخ بازدید توسط
8 2549 irangraph
1 1196 amirthi
0 1029 msnco
0 1123 irangraph
7 2331 ali9188639031
7 3637 reza42
5 4442 reza42
4 3773 dezpart
1 3200 mohsen7158
3 3832 zahabian
0 1975 msnco
6 9599 jalil
5 3587 mmb
0 2915 msnco
2 3937 mohabbat
0 6208 msnco
0 2303 dj-mamali
0 2832 msnco
0 2940 msnco
6 2936 msnco
0 2695 msnco
1 2503 hoseynkhani

دانلود پوستر طرح بیمارستان

640 بازدید

دانلود پوستر طرح بیمارستان

سلام خدمت کاربران ایلین فوتو در این پست دانلود پوستر بیمارستانی با دو طرح به نام های روش مصرف قطره های چشمی و مراقبت بعد از عمل جراحی آب مروارید درج کردیم

ادامه مطلب

آشنايي با نوار ابزار يا Tools Panel

500 بازدید

آشنايي با نوار ابزار يا Tools Panel

سروران ایلین فوتو سلام در این پست شنايي با نوار ابزار يا Tools Panel درج کردیم

آموزش تصویری ساخت تصاویر تایپوگرافی

643 بازدید

آموزش تصویری ساخت تصاویر تایپوگرافی

سلام خدمت کاربران ایلین فوتو تایپو گرافی یکی از گونه های بسیار جذاب در طراحی محسوب می شود که در آن از متن و نوشته برای طراحی اشکال مختلف به کار می رود . اگر در ذهن خود رویای ساخت یک تایپو گرافی را می پرورانید پیشنهاد می کنیم تا کتاب آموزشی تایپو گرافی به وسیله فتوشاپ را مطالعه کنید . در این آموزش که به صورت کاملا تصویری و به زبان فارسی تهیه شده است می توانید مراحل ساخت یک تایپو گرافی حرفه ای را با کم ترین زحمت ممکن فرا بگیرید .

ادامه مطلب

لیست مورد نیاز كليدهاي ميانبر در فتوشاپ

773 بازدید

لیست مورد نیاز كليدهاي ميانبر در فتوشاپ

یاوران همیشگی ایلین فوتو در این پست لیست مورد نیاز كليدهاي ميانبر در فتوشاپ برای شما سروران درج کرده ایم که در امر فتوشاپ سریع تر عمل کنید.ترفندها در ادامه مطلب میباشد

ادامه مطلب

آموزش تصویری حذف چین و چروک صورت

597 بازدید

آموزش تصویری حذف چین و چروک صورت

خب دوستان در این مطلب قصد آموزش کاربردی از بین بردن چین و چروک در فتوشاپ آموزش بدیم.همه ما می دانیم که کشیدگی های صورت خوبی وجود دارند که پوست شما را مثل بازگشت بعد از یک تعطیلات آرام نشان می دهند (کشیدگی پوست به سبک تعطیلات)، و البته کشیدگی های پوست بدی هم وجود دارند که همه متوجه می شوند که کشیدگی پوست داشته اید (کشیدگی پوست به سبک شدید). بسته به اینکه عکس را برای چه استفاده ای می خواهید، ممکن است هر دو مدل کشیدگی های پوستی را از شما بخواهند، پس هر دو را با هم مرور می کنیم.برای دیدن آموزش به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب

آموزش فتوشاپ برای عکاسان

471 بازدید

آموزش فتوشاپ

امروزه عکاسی به یکی از محبوب ترین علاقمندی های افراد تبدیل شده است. هر فردی با دوربین معمولی یا دوربین حرفه ای دوست دارد تصاویر زیبایی را ثبت کند. اما اگر میخواهید تصاویر زیباتری داشته باشید باید با استفاده از فتوشاپ نقص های آن را از بین ببرید.

ادامه مطلب
admin

آموزش رایگان کامل طراحی وب سایت در فتوشاپ

359 بازدید

آموزش رایگان کامل طراحی وب سایت در فتوشاپ

سلام خدمت شما دوره آموز های گرامی ما دراین پست طراحی 0 تا 100 یک قالب آماده کردیم.در طراحی این وب سایت بسیاری از بخش های مورد استفاده و رایج در وب سایت ها مانند لوگو، نوار جستجو، نوار منو، گالری تصاویر، پنل ورود، بلاگ، خدمات، توضیحات و سرآیند و بخش پایینی سایت در نظر گرفته شده است

ادامه مطلب
admin

راهکارهای سریع خطاها در فتوشاپ

662 بازدید

 راهکارهای سریع خطاها در فتوشاپ

ایلین فوتو حتی با روش های بیشتر برای مقابله با مشکلاتی که در فوتوشاپ با آنها مواجه هستیم برگشته ایم . موضوع امروز ؟ ماسک های لایه ای. (Layer Masks)

ماسک های لایه ای به شما کمک میکنند تا هنگام کار با فوتوشاپ به راحتی پیکسل ها را از روی تصویر ( عکس ) تان بردارید . این یک گزینه چند بعدی است زیرا شما بر خلاف Eraser Tool  همیشه و به طور دائمی نمیخواهید آن پیکسل ها را حذف نمایید . بنابراین اگر به طور اتفاقی خواستید  مشکلات را با ماسک های لایه ای حل نمایید راه حل های ما را بررسی نمایید.برای دیدن آموزش به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب
admin

ترفند رفع سریع خطاهای متنی متداول در فتوشاپ

دسته بندی: آموزش, فتوشاپ,
370 بازدید

ترفند رفع سریع خطاهای متنی متداول در فتوشاپ

 

سلام خدمت بازدید کننده عزیز ایلین فوتو هر زمانی که با مشکلاتی در فتوشاپ مواجه می شوید تاخیر چشمگیری را تجربه می نمایید که قرار است آن چیزها را به حالت نرمال برگردانید . متن ها میتوانند مهارت انگیز باشند بنابراین توصیه میکنیم که با پنل ها ی پاراگراف و کاراکتر در فتو شاپ آشنا شوید .

بنابراین بیایید نگاهی به بعضی خطاها که هنگام کار با Type Tool  در فتوشاپ رخ می دهند بیندازیم . این راه حل ها را به خاطر بسپارید و من به شما قول خواهم داد از اینکه برای این کار وقت صرف کرده اید هرگز پشیمان نخواهید شد .

مشکل اول : متن و علامت گذاری بدون نظم در فتوشاپ

هنگام رخ دادن چنین مشکلی Type Tool  معمولا نقطه گذاری و علامت گذاری را در ابتدای متن قرار می دهد . این یک مسئله خسته کننده و گیج کننده می باشد زیرا به نظر می رسد که تنها کاری که شما می توانید انجام دهید آن است که علامت گذاری را در پایان هر جمله قرار دهید . اما این کار باید برای همیشه باشد ! این راه حل های ساده را امتحان نمایید تا متن تان را منظم و با ترتیب قرار دهید .برای مشاهده رفع مشکلات دیگر به ادامه مطلب مراجعه نمایید

ادامه مطلب
admin

طراحی قالب شماره 1 با Html و CSS

4627 بازدید

ایلین فوتو

برای شروع فتوشاپ را باز کنید . قالبی که دیروز طراحی کرده بودیم را با زدن کلیدهای Ctrl+O وارد کنید.
1. همانطور که درتصویر زیر مشاهده می کنید قالب طراحی شده ما نمایش داده می شود . می خواهیم قسمت هایی از تصویر را برش داده و در طراحی قالب خودمان استفاده کنیم .
در اولین مرحله یک فولدر به نام tem asarayan ایجاد کرده و دو فولدر به نام Images برای تصاویر  و فولدر Css برای فایل استایل ظاهری قالب ایجاد می کنیم .

لینک دانلود فقط برای اعضای ویژه میباشد

ادامه مطلب

آموزش ساخت یک تلویزیون قدیمی در فتوشاپ

583 بازدید

ادامه مطلب
admin

آموزش مدل های رنگی

1697 بازدید

با توجه به اهداف و دور نمای کار هنری یا طراحی، می‌توان از ابزار طراحی اینفوگرافیک|مجموعه رنگ‌های اصلی (اولیه) مختلفی استفاده کرد. در حالت کلی، سه مدل پذیرفته شده در این حوزه وجود دارد: RGB (قرمز، سبز و آبی)، CMY(سیان، مگنتا و زرد) و RYb(قرمز، آبی و زرد). مدل رنگی اصلی را می‌توان به دو گروه افزایشی و کاهشی تقسیم کرد.

ادامه مطلب
admin

آموزش ساخت یک الگوی معماری در ایلوسترتور

753 بازدید

در این آموزش ایلین فوتو به شما نشان خواهد داد که چگونه یک الگوی زینتی در ایلستریتور ایجاد کنید که با طرح اولیه شروع خواهد شد. فرآیندها برای دنبال کردن بسیار راحت می باشد. شما تنها 10 گام تا ایجاد یک الگوی معماری فاصله دارید. بیایید شروع کنیم!

ادامه مطلب
admin

آموزش طراحی آواتار به صورت کاملا تصویری

1069 بازدید
 

(بهتره سایز آواتارمون 150*150باشه)
اول یه پس زمینه درست میکنیم حالا به میل خودتونه که از عکس استفاده میکنید یا با ترکیب رنگ ها درستش میکنید

 

 

 

ادامه مطلب

دانلود براش سیبیل

570 بازدید

 

ادامه مطلب
admin

دانلود کتاب آموزش خوشنویسی

601 بازدید

ادامه مطلب
admin

طراحی قالب منوی یک کافی‌شاپ از ابتدا

371 بازدید

این دفعه براتون یه آموزش عملی دارم درباره ساختن یک منوی غذا قشنگ برای یک کافی شاپ تخیلی به اسم کافی Violet Coffe. در این درس امروز میخوام بهتون یاد بدم که چه جوری یک طرح حاظر برای چاپ رو در نرم افزار adobe indesignبسازیم و چه جوری object های دیگه ای رو بهش اضافه کنیم.

 
ادامه مطلب
admin

آموزش ساخت یدک کش تریلی در فوتوشاپ با استفاده از تصاویر معمولی

61 بازدید

غییر شکل دادن و ویرایش ماشین و یا تریلی در فوتوشاپ می تواند بسیار جالب باشد. در این آموزش ما به شما چگونگی خلق یک یدک کش و تغییرات بر روی آن را با یک نقطه ساده و یک تصویر که با یک دوربین ساده گرفته شده است را بدون استفاده از ابزار پیشرفته نمایش می دهیم. بیایید شروع کنیم!

admin

ساخت تصاویر HDR فوق العاده در ۸ گام ساده در فتوشاپ

239 بازدید

تو این آموزش قراره تا با هم عکس های خیلی ساده ای که با  دوربین های دیجیتال میگیریم رو به عکس های خیلی زیبای HDR تبدیل کنیم. انجام این تکنیک خیلی خیلی ساده است ولی در عین حال جلوه ی عکس رو خیلی بیشتر میکنه.بریم سر اصل مطلب:

ادامه مطلب
admin

آموزش ایجاد افکت موی ققنوس در فتوشاپ

205 بازدید

تو این آموزش با چند تا عمل ساده ی براش و چند تا تکنیک ساده و سریع رنگ موها رو آتشی میکنیم. به این شکل:

ادامه مطلب
admin

25 ترفند براي کاربران حرفه اي در فتوشاپ

191 بازدید

کساني که به گرافيک و نرم افزارهاي آن علاقه دارند حتما نام فتوشاپ، نرم افزار معروف Adobe را زياد شنيده اند. شايد بسياري اين نرم افزار را بهترين برنامه براي اصلاح و تغييرات عکس هاي خود بدانند. پس دست به کار شويد و 25 ترفند بسيار مفيد درباره اين نرم افزار را بياموزيد.

نكته 1: چگونه يك قسمت از يك سند را كه از چند لايه تشكيل شده كپي كنيم:

وقتي منطقه اي از يك سند را انتخاب كنيد و براي انجام عمل كپي كليدهاي Ctrl+C را مي فشاريد آن منطقه تنها از لايه انتخابي كپي مي شود. اما اگر شما بخواهيد از تمام اجزاي لايه ها در آن قسمت در يك لايه جديد كپي داشته باشيد مي توانيد با افزودن كليد Shift به كليدهاي Ctrl+C اين كار را انجام دهيد.

ادامه مطلب
admin

ترميم تصوير در فتوشاپ

217 بازدید

وقتي با نگارش‌هاي پيشين فتوشاپ مي‌خواستيم قسمتي از يک تصوير را بدون مشخص شدن بخش مورد نظر حذف کنيم، بايد کلي زحمت مي‌کشيديم، انتخاب دقيقي مي‌کرديم، براي محو شدن کناره‌ها Feather مناسبي اعمال مي‌کرديم و سرانجام از بافت کناري بخش مورد نظر کپي برمي‌داشتيم و روي قسمت دلخواه قرار مي‌داديم تا ناحيه مربوط را از تصوير حذف کنيم.

ادامه مطلب
admin

فن چاپ در فوتوشاپ

454 بازدید
فن چاپ در فوتوشاپ

قدم اول :

یک پوشه ی جدید با ابعاد ۱۲۰۰ x 800 پیکسل یا رزولوشن ۷۲dpi ایجاد کنید . می توانید با وارد کردن تمام طرحهای برداری و وکتوری خود به درون فوتوشاپ کار را آغاز کنید . در این مرحله ما وکتورهای خود را به ۳ بخش  اشیای اسمارت تقسیم می کنیم و آنها را به فوتوشاپ وارد می کنیم.

ادامه مطلب
admin

نوشتن اعراب تشدید ها و تنوین ها

2565 بازدید

در بعضی ها موقع ها لازم می شود روی حرف علامت تنوین و تشدید و غیره برای روان خوانی مثلا در شعر و خیلی جاهای دیگه ، قرار دهید در زبان فارسی و عربی به روان خوانی و درست تلفظ کردن کلمه کمک به سزایی دارد و این مطلب رو هم به خاطر بعضی از دوستان درخواست کرده بودند گذاشتم …!خب ایلین فوتو قصد دارد این آموزش را به شما عزیزان بیاموزد

ادامه مطلب
admin

دانلود تقویم سال ۱۳۹۳+فایل لایه باز psd تقویم ۹۳

1815 بازدید

مدیریت ایلین فوتو سال جدید را سالی پر از شادی برای شما آرزو دارد

ادامه مطلب
admin

اضافه کردن دکمه راست و چپ متن در فتوشاپ سی سی – PhotoShop CC

400 بازدید

ادامه مطلب
admin

حل مشکل تایپ حروف فارسی در فتوشاپهای

468 بازدید

ادامه مطلب
admin

آموزش تصویری ساخت لوگو با عنوان “یا رسول الله” در فتوشاپ

276 بازدید

آموزش ساخت لوگو با عنوان “یا رسول الله”

ادامه مطلب
admin

آموزش طراحی

325 بازدید

ادامه مطلب
admin

آشنایی با منوی view در فتوشاپ CS6

1146 بازدید

آشنایی با منوی view در فتوشاپ CS6

ادامه مطلب
admin

نحوه فعال کردن فارسی نویسی در Photoshop CC

490 بازدید

احتمالاً در جریان هستید که چند ماه پیش شرکت Adobe نسخه CC از ابزار طراحی اینفوگرافیک|مجموعه نرم افزارهای خود را منتشر کرد. یعنی بعد از CS6 دیگر نسخه Creative Suit متوقف و به جای آن Creative Cloud منتشر می‌شود.ایلین فوتو هم تصمیم گرفت که این آموزش برای شما عزیزان قرار بده

ادامه مطلب
admin

10 عادت بد در فتوشاپ که باید آن ها را ترک کنید

461 بازدید

فتوشاپ برنامه ای کاربردی است که به شدت فراگیر شده و برای انجام هر کار، روش های زیادی به کاربر پیشنهاد می دهد. با وجود روش های متعدد برای ایجاد یک افکت، درک این که بهترین روش کدام است، برای کاربران مشکل خواهد شد. ایلین فوتو در این آموزش، 10 عادت بد را که معمولاً کاربران در کار با فتوشاپ دارند، تشریح نموده ایم. با ترک این عادت ها می توانید به صورت مؤثرتری با فتوشاپ کار کنید.امیدوارم مطلب جدی بگیرید

ادامه مطلب
admin

آموزش رنگی کردن تصاویر در فتوشاپ

327 بازدید

سلام. خیلی اتفاق می افتد که تصویری قدیمی یا جدید داریم که سیاه و سفید استو قصد رنگی کردن آن را دارید. به کمک فتوشاپ و با ترفند ساده این کار را انجام دهید.

ادامه مطلب
admin

طراحی جریان آب از شیر آب به کمک فوتوشاپ

518 بازدید

این آموزش بنا به درخواست یکی از کاربران ایلین فوتو در سایت قرار دادیم

ادامه مطلب

با جعبه ابزار فتوشاپ آشنا شویم !

378 بازدید

با سلام و خسته نباشید چند تا کاربر گرامی به من ایمیل زده بودند که جعبه های ابزار فتوشاپ را آموزش بدین حالا منم چند روزی بود حوصله نداشتم بشینم توضیح بدم تو یکی از سی دی های آموزش میگشتم پیدا کردم گفتم بزارم این نیاز کاربران برطرف بشه به نظر من آموزش جالب و لازم برای هر فتوشاپیست است امیدوارم مورد توجه شما قرار بگیرد .

ادامه مطلب
admin

نهایت کیفیت و حداقل حجم تصویر در فتوشاپ

387 بازدید

سلام خدمت شما کاربران عزیز یکی از مشکلات سایت ها بارگذاری وقت گیر آنهاست که این امر باعث میشه کاربران سایت آزرده بشن و کمتر به سایت سر بزنند. امروز ترفند ساده ای رو یاد میگیریم که با حفظ کیفیت تصویر حجم اون رو تا حد امکان پایین بیاریم.

admin

حل مشکل نیافتادن پلاگین در بخش فیلتر فتوشاپ

1349 بازدید

ادامه مطلب
admin

آموزش از بین بردن پس زمینه تصاویر با یک کلیک

813 بازدید

ادامه مطلب
admin

۵ ترفند کاربردی در فتوشاپ

997 بازدید

اگر شما طراح هستید و کار های خود را با نرم افزار قدرتمند فتوشاپ انجام می دهید حتما این ترفند های مفید و کاربردی به دردتون می خورد حالا در این مطلب سایت اسکای گراف پنج ترفند بسیار کاربردی که حتما باید بدانید آماده شده است مطمئنا این ترفند ها و روش های به صرفه جویی وقت تان در هنگام طراحی با نرم افزار فتوشاپ کمک می کند امیدوارم مورد پسند واقع گردد .

ایلین فوتو قصد داره این آموزش به شما عزیزان نشان دهد

ادامه مطلب
admin

تبلیغات ویژه