لایت روم

آخرین ارسال های انجمن

عنوان پاسخ بازدید توسط
8 2548 irangraph
1 1196 amirthi
0 1028 msnco
0 1123 irangraph
7 2330 ali9188639031
7 3637 reza42
5 4441 reza42
4 3772 dezpart
1 3200 mohsen7158
3 3831 zahabian
0 1975 msnco
6 9599 jalil
5 3587 mmb
0 2914 msnco
2 3936 mohabbat
0 6208 msnco
0 2302 dj-mamali
0 2832 msnco
0 2939 msnco
6 2936 msnco
0 2695 msnco
1 2503 hoseynkhani

آموزش فتوشاپ برای عکاسان

471 بازدید

آموزش فتوشاپ

امروزه عکاسی به یکی از محبوب ترین علاقمندی های افراد تبدیل شده است. هر فردی با دوربین معمولی یا دوربین حرفه ای دوست دارد تصاویر زیبایی را ثبت کند. اما اگر میخواهید تصاویر زیباتری داشته باشید باید با استفاده از فتوشاپ نقص های آن را از بین ببرید.

ادامه مطلب
admin

آموزش طراحی آواتار به صورت کاملا تصویری

1069 بازدید
 

(بهتره سایز آواتارمون 150*150باشه)
اول یه پس زمینه درست میکنیم حالا به میل خودتونه که از عکس استفاده میکنید یا با ترکیب رنگ ها درستش میکنید

 

 

 

ادامه مطلب

روز جهانی عکاسی

574 بازدید

ادامه مطلب

رنگ ، آرم و لوگو

485 بازدید

ادامه مطلب

دانلود Topaz Photoshop Plugins Bundle - مجموعه ی کامل پلاگین های فتوشاپ توپاز

385 بازدید

Topaz Photoshop Plugins Bundle

حاوی ابزار طراحی اینفوگرافیک|مجموعه ای از پلاگین های مشهور شرکت Topaz Labs برای ادوبی فتوشاپ CS3، CS4، CS5 ، CS5.1 و همچنین Photoshop Elements 6 و بالاتر می باشد. پلاگین های برای کنترل plug، شبیه سازی رنگ روغن و آبرنگ، کاهش نویز، جداسازی تصویر شیء از پس زمینه تصویر و ارتباط با تصاویر دیگر، انجام sharpening و ... طراحی شده اند.

ادامه مطلب
admin

میزان دیافراگم Aperture Value

605 بازدید

میزان گشودگی توسط پره هایی که مشابه مردمک چشم می باشند ، تعیین می شود . میزان دیافراگم بر میزان نور و عمق میدان وضوح تاثیر می گذارد . همانند سرعت های شاتر متوالی ، دیافراگم های متوالی ، میزان نور ورودی را نصف می کنند . برای این منظور ، دیافراگم قطر روزنه را با ضریب 1.4 ( ریشه دوم عدد 2 ) کاهش می دهد بنابرای مساحت روزنه در هر عدد متوالی نصف می شود 

ShowBigImage2.gif

 

ادامه مطلب

بزرگترین پکیج برچسب درجه های کاربری

840 بازدید

در این ابزار طراحی اینفوگرافیک|مجموعه بیش از 50 نوع برچسب کاربری که شامل 600نوع است برچسب هایی برای سایت گرافیکی / ورزشی / عکاسی و... دارد

ادامه مطلب

آموزش استفاده از فایر باگ – firebug – برای طراحان وب

790 بازدید

فایر باگ – firebug – ، یک برنامه اپن سورس است و به عنوان ابزار اضافی یا کمکی ، برای توسعه وب استفاده می شود که مخصوص مرور گر موزیلا فایر فاکس – firefox
– می باشد. این ابزار به طرز باورنکردنی قدرتمند است و با ابعاد وسیعی از
امکانات و خصوصیات کاربردی ، برای هر طراح و یا توسعه دهنده وب مفید و
مناسب است.

در واقع این امکان اضافی ( در مرور گر های دیگر با قابلیت کمتر نیز وجود
دارد) یدک کش اسم مرور گر خود می باشد.فایر باگ دربین ابزار های دیگر(
مانند ابزار بررسی و تست قالب و پروفایل اجرایی صفحات وب )، برای سرعت
بخشیدن به روند کاری، زمان انجام عملیات آزمون و خطا را هنگام دی باگ کردن
یا رفع اشکال صفحات وب کاهش می دهد.

ادامه مطلب

آیکون پسر عینکی+PNG+PSD

486 بازدید

آیکون پسر عینکی که دقایقی پیش طراحی کردم رو برای دانلود قرار دادم که با فرمت PSD وPNG(بدون پس زمینه)و کاملا لایه باز هست.تمامی اجزا با فتوشاپ و فقط یک براش عادی طراحی شده!

ادامه مطلب

پوستر امام خامنه ای / کسانى سر کار بیایند که مصداق انّ الّذین قالوا ربّنا ال ثمّ استقاموا باشندلّه(ب

581 بازدید

هوالمحبوب

پوستر امام خامنه ای

سلام علیکم

 برای امروز پوستری مزین به تصویری زیبا از امام خامنه ای (مدظله العالی) و بخشی از سخنان روز گذشته ایشان در در دیدار اقشار مختلف مردم‌ پیرامون معیار انتخاب اصلح طراحی کردم که خدمت شما گرامیان تقدیم می کنم.

حضرت آقا در این دیدار فرموده اند:

کسانى سر کار بیایند که مصداق: «انّ الّذین قالوا ربّنا اللّه ثمّ استقاموا» باشند؛ اهل استقامت، اهل ایستادگى باشند؛ زرهى پولادین از یاد خدا و از توکل به خدا بر تن خودشان بپوشند و وارد میدان شوند.

ادامه مطلب
admin

با این اکشن می توانید میانبر سریعی داشته باشید تا به راحتی تصاویر خود را HDR کنید.

494 بازدید

با این اکشن می توانید میانبر سریعی داشته باشید تا به راحتی تصاویر خود را HDR کنید.


ادامه مطلب

آموزش فتوشاپ - نوشتن بر روی دیوار با فتوشاپ

673 بازدید

 

امروز با آموزش جالب و کاربردی دیگری خدمتتان رسیدیم. در این آموزش فرا می گیرید که چگونه متن یا متون مورد نظر خود را با فتوشاپ بر روی دیوار حک کنید. پبشنهاد می کنم این آموزش خواندنی را از دست ندهید.

آموزش آموزش ساخت یک جزیره پرنده با فتوشاپ در قالب یک فایل پی دی اف (PDF) توسط گروه ایلین فوتو تهیه شده است .

ادامه مطلب

آموزش انیمیشن سازی در فتو شاپ

986 بازدید

 

 

فتوشاپ همراه با یک برنامه کاربردی کمکی به نام ImageReady شناخته شده است که برای کارهایی مانند انیمیشن سازی استفاده می شود.امکانات ImageReady در حال حاضر در خودِ فتوشاپ وجود دارد، بنابراین می توانیم سندهای فتوشاپ خود را بدون اکسپورت کردن به یک برنامه کاربردی خارجی، انیمیشن سازی نماییم. در این آموزش یاد خواهید گرفت که چگونه می توانیم به گرافیک هایمان حرکت اضافه کنیم و آن ها را به عنوان فایل انیمیشن GIF اکسپورت نماییم. 

انیمیشن در ورژن CS3 به فتوشاپ اضافه شد، پس این آموزش بر طبق فتوشاپ CS3 می باشد. ImageReady فرایند مشابهی را برای انیمیشن سازی به کار می برد. 

اولین کاری که باید انجام دهیم، ایجاد یک سند جدید است. تعدادی متن به صفحه کار اضافه خواهیم کرد و این چیزی است که انیمیشن سازی را بر روی آن انجام می دهیم:

ادامه مطلب
admin

مجموعه تصاویر شاهکارهای دیدنی تبلیغات تجاری

542 بازدید

 

در سری ۱۱ ام تصاویر تبلیغاتی ابتکاری شما شاهد ۴۰ تصویر بی نهایت زیبا و جالب از تبلیغات شرکت های خارجی و برندهای مختلف خواهید بود که هر کدام در نوع خود جز برترین نمونه های عکس های تبلیغاتی دنیا به شمار می روند. تصاویر تبلیغاتی خلاقانه و ابتکاری که ذهن و توجه بیننده را به خود جلب کرده و نامشان را مطرح می کنند. امیدواریم از مشاهده این تبلیغات تجاری جالب لذت ببرید.

 

ادامه مطلب
admin

اولین پوستر اولین فیلم سه بعدی سینمای ایران

2815 بازدید




در مراسمی ساده با حضور تعدادی از دست اندرکاران و عوامل فیلم مذکور از
مواد تبلیغی فیلم سینمایی «آقای الف» شامل پوستر، بروشور، تیزر و آنونس،
بنر و غیره رونمایی شد.


ادامه مطلب
admin

دانلود فیلم آموزش عکاسی حرفه ای عروسی محصول Kelby Training

850 بازدید

KelbyTraining – Wedding Portraits,Getting the Perfect Shot

نام فیلم آموزشی شرکت Kelby Training برای آموزشی عکاسی حرفه ای پرتره از عروس می باشد.

در این پست فیلم آموزشی شرکت Kelby Training برای عکاسی پرتره عروسی برای تهیه عکسهای منحصر به فرد را برای شما آماده کرده ایم که می توانید هم اکنون از گرافیران دانلود کنید.

David Ziser یک عکاسی مشهور و نامدار جهانی است که در این دوره آموزشی، اطلاعات خود با دیگر عکاسان سراسر دنیا با ۵ زبان مختلف و ۱۴ کشور دنیا، به اشتراک می گذارد. او به شما نشان می دهد که چگونه عکسعروسی را تهیه کنید. David Ziser یکی از ۹۷ عکاس در سراسر دنیا می باشد که بالاترین افتخار عکاسی یعنی “جایزه عکاسان جامعه آمریکا” را کسب کرده است.

ادامه مطلب
admin

خلاقیت با چوب کبریت

889 بازدید

 

وقتی پای خلاقیت در میان باشه انسان خلاق می تونه حتی از چیزهای ساده و پیش پا افتاده استفاده کرده و دست به هنرنمایی بزند. تصاویری که مشاهده می کنید حاصل کار هنرمندی است که با استفاده از چوب کبریت های سوخته و شعله ایجاد شده توسط آن، صحنه های جالبی رو خلق کرده است.

 





 

ادامه مطلب
admin

15 وب سایت عکاسی برتر

620 بازدید

15 وب سایت عکاسی برتر

15 وب سایت عکاسی برتر

اگر می خواهید نکات تاثیرگذاری در مورد هنر عکاسی یاد بگیرید، در اینجا لیستی از 15 وب سایت برتر عکاسی برای شما آماده شده است. در این سایت ها می توانید، راهنمایی ها، نکات و تکنیک های لازم برای گرفتن عکس های با کیفیت را کسب کنید. همچنین تعدادی سایت وجود دارد که در آنجا می توانید عکس های خود را آپلود و مدیریت کنید. همچنین سایت هایی وجود دارد که برخی از عکاسان معروف و آثار آنها را در اختیار شما قرار می دهد.

ادامه مطلب
admin

حذف قسمت های ناخواسته در عکس با Inpaint v5.0

447 بازدید

ممکن است عکسی داشته باشید که بخواهید قسمت های از آن مانند منظره بک گراند، متن، آرم، شیء، افراد دیگر و … را از آن حذف کنید. نرم افزار Inpaint به شما کمک می کند تا نواحی خاصی را که نمی خواهید در عکستان باشد را بصورت اتوماتیک و کاملاً حرفه ای با انتخاب از نزدیک ترین پیکسل ها حذف کنید. کار با این نرم افزار بسیار ساده بوده و حتی افراد غیر حرفه ای در ویرایش عکس نیز می توانند نتایج فوق العاده ای از آن را بدست آورند. تنها کافیست تا به کمک موس با یک کادر بندی ساده در دور شی مورد نظر خود و انتخاب گزینه Run عملیات حذف را انجام دهید، نرم افزار با آنالیز اطراف جسم مورد نظر و بررسی رنگ های آن پس از حذف جسم اقدام به بازسازی رنگ ها به جای جسم حذف شده می نماید و این کار را آنقدر دقیق انجام می دهد که هیچ کس قادر به تشخیص حذف جسم از تصویر نمی باشد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Inpaint:
- ترمیم و بازسازی عکس
- حذف آرم های خاص و تاریخ و زمان از عکس
- حذف آسان اشیاء ناخواسته بدون تغییر در پس زمینه عکس
- روتوش چهره
- امکان بازگردانی مجدد جسم حذف شده
- محیط بسیار ساده و کاربردی
- امکان کادر بندی در اطراف جسم به دو صورت دلخواه و چهار گوش
- پاک کردن چین و چروک و لکه های پوست
- و …

ادامه مطلب
admin

تصاویر برتر سال ۲۰۱۲ در مسابقه سایت ویکی مدیا

513 بازدید

در این پست به معرفی ۱۲ تصویر برتر مسابقه سایت ویکی مدیا را برایتان آماده کرده ایم . این تصاویر از بین بیش از ۷۵۰ تصویر انتخاب شده که ۴۴ فینالیست داشته. بهترین تصویر با بیش از ۳۹۹۰ رای متعلق است به کاربری به نام Kookaburra_81 که درآن دو پرنده زنبور خوار کنار هم نشسته اند و پرنده ماده در منتظر است تا پرنده نر زنبور را شکار کند. این عکس در فرانسه گرفته شده است.

800px-Pair_of_Merops_apiaster_feeding[1]

رتبه اول
فرانسه، زنبور خوار

 

 

ادامه مطلب
admin

چگونه عکس بگیریم - قسمت دوم

574 بازدید

امیدواریم که قسمت نخست ویدیوی "چگونه عکس بگیریم" برای شما مفید واقع شده باشد. در قسمت نخست درباره‌ی عکاسی به صورت تفننی و اتوماتیک توضیحاتی داده شد. در قسمت دوم بیشتر بر روی عکاسی خلاقانه با استفاده از تنظیمات دستی دوربین تمرکز کرده‌ایم. امیدواریم که این نیز برای شما بینندگان عزیز کارآمد باشد. باز هم منتظر همه‌ی نظرات شما هستیم.

ادامه مطلب
admin

چگونه عکس بگیریم - قسمت اول

617 بازدید

چندی پیش روندی را آغاز کردیم تا بتوانیم در دیجی کالا تی وی، به تهیه ی ویدیوهایی آموزشی بپردازیم. تاکنون فیلم هایی با نام تاریخچه ی عکاسی و چه دوربینی بخریم آماده و پخش شده اند. اینک در ادامه، قسمت نخست ویدیویی به نام چگونه عکس بگیریم را آماده کرده ایم. امیدواریم ویدیوهای پیشین، این ویدیو و فیلم هایی آموزشی که پس از آن مهیا خواهیم ساخت بتوانند راهنمایی هرچند اندک برای بینندگان هدف باشند.

ادامه مطلب
admin

چه عکسی بگیریم

520 بازدید

در ادامه‌ی ویدیوهای آموزشی عکاسی، ویدیویی به نام "چه عکسی بگیریم؟" را آماده‌ی پخش کرده‌ایم. در این ویدیو بیشتر به معرفی ژانرهای عکاسی و مقداری هم به چگونگی عکاسی در این ژانرها پرداخته‌ایم. البته نکاتی که گفته شده قطعا مطلق نیستند و این خلاقیت است که حرف نهایی را می‌زند. "چه عکسی بگیریم؟" بیشتر مناسب عزیزانی است که تازه دوربین خریده‌اند و چندان با عکاسی آشنا نیستند. ویدیوی ساخته شده مقداری طولانی‌تر از ویدیوهای پیشین و در حدود 14 دقیقه می‌باشد. مدت زمان ویدیو واقعا کوتاه نیست ولی در ضمن آن قدر هم طولانی نبود که بشود آن را به دو قسمت تقسیم کرد. با این حال امیدواریم که اگر قصد دانلود آن را دارید صبور باشید و البته برای شما مفید واقع شود. منتظر همه‌ی بازخوردهای شما هستیم.

ادامه مطلب
admin

چه دوربینی بخریم؟

673 بازدید

بسیاری از مشتریانی که به دنبال دوربین‌های دیجیتال هستند، به محض ورود به بازار آن‌ها دچار سردرگمی می‌شوند. پرسش‌هایی مثل اینکه اصلا به دنبال چه دوربینی هستند و یا چه معیارهایی باید در انتخاب دوربین مناسب دخالت داشته باشد، برای آن‌ها مطرح می‌گردد. پیش‌تر قول ویدیویی آموزشی به نام "چه دوربینی بخریم؟" را داده بودیم. خوشبختانه اکنون این ویدیو آماده شده و در معرض دید قرار گرفته است. امیدواریم که بتواند راهنمای خوبی برای تازه واردان به دنیای دوربین‌های دیجیتال باشد.

 

ادامه مطلب
admin

لنز تامرون 70-300 VC USD (توصیه برای خرید)

1375 بازدید

همیشه خرید یه لنز تله دردسری بوده برای خودش ، اول به خاطر قیمیت بالایی که دارن این لنزها بعد هم سر کیفیت.یادمه اولین بار که لنز Sigma 70-200 f2.8 سری اول رو تست میکردم باورم نمیشد یه لنز 1 میلیون تومنی میتونه انقدر بی کیفیت باشه ، یه مدتی دنبال یه لنز تله ی خوب بودم به غیر از کنن که هرچی لنز تست کردم لنز خوبی پیدا نکردم . بهترین لنزی که بود 70-200 f 2.8 تامرون بود که با اینکه خیلی شارپ بود اما فوکوسش ایراد داشت ، از هر 10 تا عکس 2-3 تا عکس رو اشتباه فوکوس میکرد که وقتی تو اینترنت هم خوندم بقیه هم اینو نوشته بودن.
دیگه داشتم به این نتیجه میرسیدم که اگه قرار باشه از لنز تله استفاده کنم مجبورم بین 2 تا 3 میلیون پول برای لنزهای کنن پرداخت کنم تا اینکه کاملا تصادفی این لنز 70 -300 f 4-5.6 تامرون رو تست کردم ، اولین عکس رو گرفتم ، سریع فوکوس کرد حتی بی صدا فوکوس کرد ، زوم کردم روی عکسی که گرفتم ... باورم نمیشد انقدر شارپه ، انگار داشتم با 70-200 L کنن عکس میگرفتم ، چند تا عکس دیگه هم گرفتم ، نتیجه همون بود . قیافش میخورد لنز خوبی باشه خیلی بی صدا ، سریع ، و فوق العاده شارپ انقدر که باور کردنی نیست . اندازه این لنز هم کوچیک نیست دقیقا وقتی روی 300 میلیمتره هم اندازه 70-200 f 2.8 میشه ، لرزشگیر هم داشت گفتم یه تست کنم ببینم برای فیلم برداری لرزشگیرش چطور کار میکنه وقتی دوربین رو روی دستم گذاشتم و روی بیشترین زوم لنز رفتم باورم نمیشد که اصلا کادر تکون نمیخوره ، انقدر لرزشگیر این لنز دقیق بود که میشد باهاش با سرعت 1/15 ثانیه عکس گرفت.

 

 

 

ادامه مطلب
admin

تعریف و آموزش کار با اینستاگرام فیس‌بوک

777 بازدید

تعریف و آموزش کار با اینستاگرام فیس‌بوک


نویسنده: میثم سرحدی

Instagram_for_Android_e_mail

 

v:* {behavior:url(#default#VML);} o:* {behavior:url(#default#VML);} w:* {behavior:url(#default#VML);} .shape {behavior:url(#default#VML);} Normal 0 false false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:150%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:9.0pt; font-family:"Tahoma","sans-serif";}

حتما شما نیز در خبرها درباره خرید نرم‌افزار Instagram توسط Facebook چیزهایی شنیده‌اید. این برنامه که تا مدتی پیش تنها برای کاربران اپل ارائه می‌شد، چندی پیش نسخه آندروید خود را نیز منتشر کرد و با رکورد بی‌سابقه 1 ملیون دانلود در روز نخست روبرو شد. در اینجا به شما می‌گوییم که اینستاگرام چیست و به چه کار یک عکاس امروزی می‌آید.

ادامه مطلب
admin

تبلیغات ویژه