نرم افزار عکاسی

آخرین ارسال های انجمن

عنوان پاسخ بازدید توسط
8 2548 irangraph
1 1196 amirthi
0 1028 msnco
0 1122 irangraph
7 2330 ali9188639031
7 3636 reza42
5 4441 reza42
4 3772 dezpart
1 3200 mohsen7158
3 3831 zahabian
0 1974 msnco
6 9599 jalil
5 3586 mmb
0 2914 msnco
2 3936 mohabbat
0 6208 msnco
0 2302 dj-mamali
0 2832 msnco
0 2939 msnco
6 2935 msnco
0 2694 msnco
1 2503 hoseynkhani

دانلود آخرین ورژن نرم افزار ادوبی فتوشاپ2015 Adobe Photoshop CC 2015 v16.5 x86/x64

651 بازدید

نرنم افزا

دانلود جدیدترین ورژن  نرم افزار ادوبی فتوشاپ Adobe Photoshop CC 2015 v16.5 x86/x64  شرکت ادوبی نسخه جدید فتوشاپ با نام CC را منتشر کرده است. فتوشاپ سی سی یا همان فتوشاپ ابری (Creative Cloud)، ده ها تفاوت مهم با نسخه های قبلی فتوشاپ دارد و علاوه بر این امکان فراهم سازی امکانات و رفع مشکلات با سرعت خیلی بالا برای برنامه نویس های ادوبی وجود دارد. در Adobe Photoshop CC امکانات جدیدی چون بهبود نقاشی سه بعدی، ابزارهای کامل تری برای ویرایش تصویر، ابزارهای انتخاب تصویر بهتر، بزرگ نمایی عکس با کمترین افت کیفیت ، یک ابزار بسیار کاربردی برای کاهش لرزش دوربین و بسیاری ویژگی های جدید دیگر قرار داده شده است.

ادامه مطلب
admin

دانلود نرم افزارهای کار بافایل های svg

1080 بازدید

ادامه مطلب

نرم افزار قدرتمند Adobe Photoshop Lightroom v5

296 بازدید

با روند رشد تولید دوربین های دیجیتال و علاقمند شدن خانواده ها و افراد به استفاده از دوربین های دیجیتالی برای ثبت خاطرات خوش زندگی، بسیاری از افراد بیش از پیش به کار عکاسی علاقمند شده اند. در عکاسی سنتی پس از اتمام عکاسی، حلقه فیلم برای ظهور عکس نگاتیو را برای ظهور، روتوش و چاپ به تاریک خانه می بردند، و حال شما می توانید در کامپیوتر خود یک تاریک خانه کاملاً دیجیتالی را تجربه کنید! و تغییرات لازم را روی عکس هایی که با دوربین دیجیتالی و یا موبایل خود انداخته اید اعمال کنید.

ادامه مطلب
admin

Alien Skin Blow Up 3.0.0.677 Rev 23611 - پلاگین قدرتمند زوم برای فتوشاپ

441 بازدید

Alien Skin Blow Up 3.0.0.677 Rev 23611 نام یکی از پلاگین های محبوب فتوشاپ است که با استفاده از آن می توانید عکس های خود را بدون کاهش کیفیت و بوجود آمدن نویز ، زوم نمایید. همچنین می توانید افکت های زیبایی را به طرح ها و عکس های خود اضافه کنید که باعث زیبایی هرچه بیشتر نتایج کار شما خواهند شد. قابلیت تنظیم رنگ و قدرت بالای نرم افزار در انجام امور ذکر شده بسیار زیاد بوده و به طبع کار را برای شما آسان خواهد کرد. شایان ذکر است که این پلاگین قابلیت استفاده در جدیدترین نسخه های نرم افزار فتوشاپ را دارا بوده و در سیستم های 32 و 64 بیتی براحتی قابل استفاده خواهد بود.

برخی ویژگی های نرم افزار Alien Skin Blow Up :

  • قابلیت زوم عکس بدون افت کیفیت و ایجاد نویز.
  • دارای افکت های زیبا.
  • سازگار با نسخه های مختلف نرم افزار فتوشاپ.
  • سازگار با سیستم های 32 و 64 بیتی.
ادامه مطلب

تحولی در دنیای سخت افزارهای جدید گرافیکی با قلم طراحی ادوبی

416 بازدید

چندین ماه پیش بود که در اخبار تکنولوژی پان آرت، به قلم طراحی ادوبی بنامه Mighty و همینطور پروژه خط کش دیجیتال ادوبی بنام Napoleon اشاره کردیم. این خبر در دنیای هنر طراحی دیجیتال اونقدر صدا به پا کرده بود. حالا اخبار جدیدی از قلم آپدیت شده ادوبی با عناوین Ink و خط کش خاصی با اسم Slide.

ادامه مطلب

مجموعه بی نظیر40 فایل وکتور لایه باز و کاربردی

608 بازدید

با سلام گاهی اوقات طراحی پروژه های گرافیکی در عین محدودیت‌های زمانی، نیاز به وقت زیادی دارند تا تبدیل به یک کار حرفه‌ای و قابل قبول شوند. حتی  گاهی اوقات، برای حرفه‌ای جلوه دادن یک طرح گرافیکی، نیاز به المان هایی است که تهیه‌ی آنها هزینه‌ی زیادی را برای‌تان رقم خواهد زد.

در اینجا، سعی کردیم گلچینی از بهترین و با کیفیت ترین ابزارهای رایگان طراحی گرافیک، ازجمله المان های موردنیاز طراحی بنر در ابعاد بزرگ، کارت‌های ویزیت ، آیکون‌ها و زمینه‌های جذابی را گردآوری نماییم.

این ابزار طراحی اینفوگرافیک|مجموعه وکتورهای با کیفیت، که اغلب آنها قابل ویرایش هستند،  بدون شک در ارتقای کیفیت طرح های شما و صرفه جویی در وقت و هزینه‌ی شما، تاثیر چشم گیری خواهند داشت.دانلود کنید و لذت ببرید.مدیریت ایلین فوتو

یا حق


ادامه مطلب
admin

کرک فتوشاپ 13 – Adobe CS6 All Products

981 بازدید

مدیریت سایت ایلین فوتو به درخواست کاربران تصمیم گرفت این پست کرک ابزار طراحی اینفوگرافیک|مجموعه نرم افزار های ادوبی ورژن CS6 در نسخه های 32 و 64 بیت برای شما عزیزان آماده کند لازم به توضیح است برای نصب گزینه تریال را انتخاب و پس از نصب نرم افزار مورد نظر از طریق کرک زیر اقدام کنید.

ادامه مطلب
admin

فایل لایه باز فریم پولاروید عکس

488 بازدید

ادامه مطلب

دانلود Corel AfterShot Pro v1.2.0.7 MacOSX – مدیریت عکس در مک

874 بازدید

Corel AfterShot Pro یک راه حل سریع و قابل انعطاف برای مدیریت عکس ها و ویرایش کلی عکس ها میباشد که بسیار مناسب برای عکاسان در آتلیه های عکاسی می باشد تا بتوانند عکس های خود را به راحتی مدیریت کنند.

ادامه مطلب

کنترل رنگها با پلاگین Viveza v2.009

574 بازدید

نام یک پلاگین قدرتمند و حرفه ایست که در آن ابزارهای بسیاری به منظور ویرایش نور و رنگ در عکس ها قرار داده شده است. با استفاده از این پلاگین می توان عکس هایی با نور و رنگ زیبا ساخت. البته ویرایش نور تنها یکی از ویژگی های این افزونه قدرتمند می باشد. این نرم افزار مجهز به تکنولوژی U Point است که به عکاسان این اجازه را می دهد تا بتوانند عکس های خود را به بهترین نحو و به صورت حرفه ای ، روتوش کنند

 

ادامه مطلب
admin

مدیریت شارپنس در عکسها با Sharpener Pro v3.010

566 بازدید

امکانات جدید این نرم افزار مانند تکنولوژی U Point به عکاسان برای افزایش تندی رنگ نواحی منتخب عکس کمک می کند. استفاده از U Point بسیار ساده بوده و کنترل دقیقی روی شدت رنگ ، بدون نیاز به ساخت لایه های ماسک و انتخاب های پیچیده برای شما فراهم گردیده است.

ادامه مطلب
admin

دانلود نرم افزار افکت تصاویر PhotoFunia 3.5.5

570 بازدید

پیش نیاز آندروید ۱,۶ و بالاتر
PhotoFunia 3.5.5  نرم افزاری برای تصاویر و عکس ها می باشد که با استفاده ازان افکت های زیبا و جذاب  می توانید تصویری زیبا خلق کنید و یا تصویر مورد نظر را به هر شکلی که دوست دارید تبدیل کنید.

ادامه مطلب

دانلود نرم افزار جدید ویرایش عکس ها در اندروید

473 بازدید

 

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار کاربردی و کامل عکس ها را به طور کامل ویرایش کنید و تغییرات لازم را بر روی تصاویر انجام دهید؟

پیش نیاز : آندروید ۲,۲ و بالاتر

Photo Tools یکی دیگر از نرم افزار های محبوب برای ویرایش تصاویر در سیستم عامل محبوب اندروید است. لطفا توجه داشته باشید که این ابزار برای عکاسان حرفه ای و آماتورهای پیشرفته است.فقط برخی از دانش پیش نیاز مورد استفاده است.با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود تمام عکس هایتان را به شکلی خودتان قبول دارید, تغییر دهید. همچنین این برنامه اطلاعاتی مفید از محل عکس را برای شما فراهم میکند.

ادامه مطلب

دانلود نرم افزار فتوشاپ لمسی برای اندروید

394 بازدید

نسخه ي لمسي نرم افزار "فتوشاپ" با داشتن سرعت اجراي بالاتر از جمله پيشنهادات امروز 0 و 1 به شما مي باشد


ادامه مطلب

دانلود Adobe Master Collection CS6 به همراه راهنمای نصب (رایگان)

778 بازدید

 

 

نرم افزار های موجود در این سری برنامه Adobe

  • Photoshop® CS6 Extended
  • Illustrator® CS6
  • InDesign® CS6
  • Acrobat® X Pro
  • Flash® Professional CS6
  • Flash Builder® ۴٫۶ Premium Edition
  • Dreamweaver® CS6
  • Fireworks® CS6
  • Adobe Premiere® Pro CS6
  • After Effects® CS6
  • Adobe Audition® CS6
  • SpeedGrade™ CS6
  • Prelude™ CS6
  • Encore® CS6
  • Bridge CS6
  • Media Encoder CS6
ادامه مطلب
admin

نسخه جدید Adobe Photoshop Touch برای گوشی‌های همراه هوشمند

472 بازدید

بالاخره نسخه جدید Adobe Photoshop Touch که برای تبلت‌ها عرضه شده بود، برای گوشی‌های هوشمند هم عرضه شد.در این نسخه جدید علاوه بر افکت‌ها و امکانات پیشرفته برای ایجاد تصویرهای بهتر، امکان اشتراک گذاری عکس‌های ویرایش شده در فیس بوک و توییتر به صورت مستقیم وجود دارد.این نسخه  از Photoshop، از لحاظ کارکرد بسیار به نسخه کامپیوترهای شخصی این نرم افزار پرکاربرد، شباهت دارد.

ادامه مطلب
admin

نرم افزار فتوشاپ CS6 پرتابل – Portable Photoshop CS6 Extended 13.1.2

652 بازدید

Adobe Photoshop Cs6 یعنی جدیدترین شاهکار شرکت adobe در ارائه نسخه جدید نرم افزار معروف و مشهور فتوشاپ می باشد. نرم افزار فتوشاپ بی درنگ یکی از غیرقابل جایگزین های دنیای نرم افزار است و میتوان این ادعا را مطرح کرد که هیچ نرم افزاری نیمتواند جایگزین آن برای شما باشد. این نرم افزار معتبر و قدیمی که قدرتمندترین نرم افزار برای ویرایش و پردازش تصویر می باشد که میتواند هرآنچه یک کاربر نیاز دارد را برای وی براورده کند. البته همگان میدانیم که نرم افزارهای شرکت adobe از نظر کاربردی بسیار فنی هستند و اگر شما آموزش لازم جهت کار با نرم افزارهای این شرکت را ندیده باشید ، مسلما در کار با این نرم افزارها دچار مشکل خواهید شد. نرم افزار فتوشاپ نیز از این قضیه مستثنی نیست.

ادامه مطلب

نرم افزار پرینت پوستر بزرگ با پرینتر های معمولی - RonyaSoft Poster Printer 3

707 بازدید

دانلود نرم افزار پرینت پوستر بزرگ با پرینتر های معمولی

RonyaSoft Poster Printer 3

ادامه مطلب

دانلود کرک سالم و تست شده مجموعه نرم افزارهای

683 بازدید

 این پست کرک سالم و تست شده محصولات Adobe CC شامل Adobe Photoshop CC، Adobe Flash Pro CC، Adobe After Effects CC، Adobe Illustrator CC، Adobe Premiere Pro CC، Adobe Dreamweaver CC، Adobe InDesign CC، Adobe Audition CC، Adobe Prelude CC، Adobe SpeedGrade CC، Adobe InCopy CC، Adobe Bridge CC ، Adobe Speedgrade CC، Adobe Muse CC و … به همراه کرک تمامی محصولات Adobe CS6 و Adobe CS5 را برای شما آماده دانلود کرده ایم.

| کرک جدید Adobe Induced 2.14 بروز شده ۲۴ تیر ۱۳۹۲ |

ادامه مطلب

تبدیل عکس های معمولی به تصاویر هنری AMS Software Photo Art Studio 2.87

433 بازدید

AMS Software یک کمپانی نام آشنا در ساخت و تولید نرم افزارهای گرافیکی می باشد که تا کنون برنامه های مختلفی برای آسان تر کردن ویرایش عکس ها منتشر کرده است و در این نوشته قصد داریم یکی از بهترین برنامه هایش که  AMS Software Photo Art Studio نام دارد را معرفی کنیم . این نرم افزار که جزو ساخته های جدید این شرکت می باشد به شما کمک می کند تا تنها با چند کلیک ساده افکت های زیبایی به تصاویرتان بیافزایید و عکس هایتان را زیباتر از آن چیزی که بوده اند به نظر برسانید . همه چیز در چند ثانیه انجام خواهد پذیرفت و برخلاف نرم افزار فتوشاپ به هیچ گونه دانش نرم افزاری خاصی نیاز نخواهد بود . اضافه کردن افکت ، قرار دادن تصاویر درون قاب های زیبا ، ساخت کلاژ و یا کارت پستال ، از جمله ی کارهایی است که با در اختیار داشتن AMS Software Photo Art Studio توانایی انجام آنها را خواهید داشت . محیط کاربرپسند این نرم افزار نیز شما را در انجام دادن سریع تر کارهای مورد نظرتان یاری خواهد نمود .

ادامه مطلب

دانلود رایگان مجموعه آموزشی Photoshop CS5 – Creative Effects

647 بازدید

 

فتوشاپ از جمله نرم افزارهایی می باشد که فراگیری آن برای هر کاربری که قصد حرفه ای شدن را دارد امری ضروری است . یاد گرفتن تکنیک ها و ترفند های این برنامه به دلیل گستردگی ابزارهای موجود در آن کاری نیست که به تنهایی و به سادگی انجام پذیرد و همین امر بهانه ای گشته است برای شرکت های آموزشی مولتی مدیا که دست به ساخت برنامه های آموزشی Photoshop بپردازند .

یکی از معروف ترین شرکت ها در این زمینه ، کمپانی قدرتمند Lynda می باشد که یدی طولا در آموزش نرم افزارهای مختلف ساخت Adobe داشته که موفق ترین آنها آموزش هایی است که برای فتوشاپ تهیه کرده است .

امروز نیز در دانلود کده قصد داریم جدیدترین ابزار طراحی اینفوگرافیک|مجموعه آموزشی این کمپانی را که در ۱۸ سرفصل به یاددهی ده ها تکنیک مختلف می پردازد معرفی کنیم . این ابزار طراحی اینفوگرافیک|مجموعه که Creative Effects نام دارد منطبق بر آخرین ورژن از فتوشاپ که Photoshop CS5 می باشد ساخته شده است و می تواند درهای جدیدی را به سوی انجام تغییرات خارق العاده بر روی تصاویر برایتان باز کند . کیفیت ویدیو ها بسیار بالا بوده ( H264 )و در اندازه ی تصویر ۹۶۰×۶۰۰ و همچنین کیفیت صوتی ۹۶KB MP3 انجام مراحل مختلف را برایتان در مدت زمان ۷ ساعت و ۱۸ دقیقه به نمایش در می آورد .

نکته جالب توجه در آموزش های ساخت Lynda قرار دادن فایلهای خام یا همان Exercise Files می باشد که فرد آموزش دهنده از همان ها در طول برنامه ی آموزشی خود استفاده می کند . بدین ترتیب شما خواهید توانست تمامی مراحل را دقیقا مطابق با آموزش به پیش ببرید .

ادامه مطلب

دانلود مجموعه ۵۰ تصویر لودینگ برای پیاده سازی Ajax PreLoader

521 بازدید

 

یکی از بخش های مهم وب سایت مبتنی بر آژاکس، پری لودر (Preloader) یا همان تصویر مربوط به لودینگ سایت می باشد از این تصاویر زمانی که تکنولوژی آژاکس در حال تبادل اطلاعات بین سرور و مرورگر می باشد برای پر کردن خلا زمانی تا لود شدن کامل اطلاعات استفاده می شود.
loading17

loading16
loading25
loading43

loading30

ادامه مطلب

تبدیل تصاویر JPG به فرمت PDF با Free JPG to PDF 1.2

478 بازدید

Free JPG to PDF نرم افزاری کم حجم ، آسان و رایگان برای تبدیل تصاویر با فرمت JPG به فرمت پی دی اف می باشد.نرم افزار فوق به شما این امکان را می دهد که اندازه ی صفحه ی پی دی اف را تنظیم کنید و از قالب های موجود پیش فرض نرم افزار استفاده کنید.نرم افزار فوق در مقایسه با برنامه های مشابه حجم بسیار ناچیزی دارد و کار کردن با آن هم بسیار راحت می باشد و به دانش خاصی احتیاج ندارد.

هم اکنون می توانید این نرم افزار کاربردی را با لینک مستقیم از سرور ایلین فوتو با یک کلیک دریافت کنید.

 

ادامه مطلب

مجموعه 400 استایل و افکت آماده متن برای فتوشاپ برای دانلود

423 بازدید

ادامه مطلب

آموزش فارسی نویسی در نرم افزار های گرافیکی

463 بازدید

Blog Skin

سلام دوستان؛

پس از مدتها دوری از شما و سایت با دست نسبتا پر برگشتم،

این ماه ، ماه پر کاری برای من خواهد بود و دارم سعی می کنم که سایت رو به طور سریع آپدیت کنم.

ادامه مطلب

تصویر Flip Clock با فرمت psd جهت استفاده در کارهای گرافیکی

407 بازدید
 

اگر شما هم از علاقه مندان به کارهای گرافیکی باشید، مسلما برایتان اتفاق افتاده است که با کمبود تصاویر آماده جهت استفاده در کارهای خود مواجه شوید؛ تصاویری با گرافیک مناسب که بتوانید تمام جزئیات آن را به دلخواه خود تغییر دهید.

اگر در طرح های گرافیکی خود به تصویر ساعت نیاز دارید می توانید FlipClock psd file را دانلود و سپس با باز نمودن آن در نرم افزار فتوشاپ یا هر نرم افزار دیگری که قابلیت ویرایش فایلهای پی اس دی را دارد به سادگی آن را ویرایش نمایید.

 

 

ویژگیهای فایل Flip Clock با پسوند PSD:

  • داشتن layer جداگانه برای هر قسمت
  • امکان تغییر رنگ قسمتهای مختلف
  • امکان تغییر ابعاد تمامی layer ها
  • امکان ویرایش تمام Layer ها
  • امکان تغییر دادن تمام جزئیات، توسط نرم افزار قدرتمند فتوشاپ
ادامه مطلب

دانلود تقویم بسیار زیبای 1392 دسکتاپ در دو بسته طبیعت و حیوانات

523 بازدید
دانلود تقویم بسیار زیبای 1392 دسکتاپ در دو بسته طبیعت و حیوانات
 
قابل استفاده برای کامپیوتر و لپ تاپ شما
 
با کیفیت عالی و رزولوشن بالا – دانلود بصورت گروهی در دو بخش طبیعت و حیوانات
 
دانلود با لینک های مستقیم و پرسرعت سایت

ادامه مطلب

دانلود مجموعه آموزش مقدماتی فوتوشاپ به زبان فارسی

610 بازدید

.:: شامل 17 آموزش تصویری فوتوشاپ به زبان فارسی کاری از گروه حارک گرافیک ::.

این نسخه اولین نسخه از ابزار طراحی اینفوگرافیک|مجموعه های تصویری فوتوشاپ حارک گرافیک می باشد که تمام مراحل ساخت این ابزار طراحی اینفوگرافیک|مجموعه از طراحی و پیاده سازی آموزش ها تا ساخت برنامه کاربردی توسط جوانان ایرانی صورت گرفته، آموزش ها همگی پیاده سازی و فیلم برداری شده است در اموزش ها سعی شده از مناظر و متدهای ایرانی استفاده شود تا از نظر فرهنگی و اخلاقی برای تمامی اقشار جامعه مناسب باشد. سطح آموزش ها طوریست که نه برای کاربر مبتدی سخت و نه برای کاربر حرفه ای حوصله سربر باشد. این ابزار طراحی اینفوگرافیک|مجموعه شامل هفده آموزش مختلف فوتوشاپ در سه فصل می باشد. این ابزار طراحی اینفوگرافیک|مجموعه آموزشی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.


لیست دروس فصل اول:
افزایش پرتوهای نوری در عکس
نحوه قدیمی کردن عکس ها
تبدیل عکس های شخصی به نوارهای درهم
خلق یک مرد آبی ( تلفیق انسان و عناصر 4 گانه )
آموزش اثرات رنگ در کانال ها
خلق پرتره های خط خطی
نورپردازی ساده بر روی عکس های شخصی
خلق نماهای 360 درجه ایی
ایجاد پوستر چند وجهی
ایجاد افکت های نوری در عکس
لیست دروس فصل دوم:
آموزش و معرفی پلاگین Mask Pro
آموزش و معرفی پلاگین Color Efex Pro
آموزش و معرفی پلاگین Focal Point
آموزش و معرفی پلاگین Photo Freme Pro
آموزش و معرفی پلاگین Lusic Art
لیست دروس فصل سوم:
معرفی سایتهای جهانی مرجع فونت
معرفی سایتهای جهانی مرجه ابزارک های گرافیکی

 

ادامه مطلب

دانلود تصویر لایه باز عکس داخل پاکت An Envelope With A Photo

568 بازدید

ایرانیان دانلود بار دیگر افتخار این رو دارد , تا یک ابزار گرافیکی دیگر با نام تصاویر لایه باز را به شما معرفی و تقدیم کند. فایل های PSD یا همان تصاویر لایه باز, فایل های آماده ای هستند که شما میتوانید آن ها را در نرم افزار فتوشاپ باز کرده و مشاهده کنید.فایل ها PDS از عناصر مختلفی تشکیل شده است که هر یک از اجزای آن در عکس بالا قابل رویت است.تصاویر لایه باز یا همان فایل های PSD به شما این امکان رو میده که هر عنصر آن را خذف و یا جا به جا کرده و در طراحی خود از آن استفاده کنید.در این پست برای شما عزیزان تصویر لایه باز عکس داخل پاکت را آماده کرده ایم.سایز این تصویر 2300*3500 پیکسل است.اگر شما یک طراح هستید مطمئنا به این فایل ها احتیاج پیدا خواهید کرد و این فایل میتوانند بسیار برای شما مفید و کاربردی باشند.امیدواریم این ابزار برای شما کاربران مفید و کار آمد باشد.

ادامه مطلب

برنامه ی طراحی و پلاگین فوتوشاپ Auto FX DreamSuite Ultimate 1.36

452 بازدید

برنامه ی طراحی و پلاگین فوتوشاپ Auto FX DreamSuite Ultimate 1.36

Auto FX DreamSuite Ultimate نام برنامه ای برای طاحی اثار هنری می باشد که برای هر کس اعم از حرفه ای یا مبتدی کاربرد دارد و می تواند کار کند. همچنین این برنامه یک نوع پلاگین نیز برای فوتوشاپ می باشد و ویژگی های جدیدی به ان می افزاید. پیشنهاد می کنم این برنامه طراحی اثار هنری را از دست ندهید و ان را دانلود کرده و لذت ببرید از اثار هنری دیجیتالی!

ادامه مطلب
admin

نرم افزار افکت گذاری تصاویر Topaz B&W Effects v2.1

410 بازدید

نرم افزار افکت گذاری تصاویر Topaz B&W Effects v2.1

Topaz B&W Effects نرم افزاری حرفه ای و مناسب برای افکت گذاری بر روی تصاویر مختلف است ، این نرم افزار که انحصارا برای برنامه فتوشاپ تولید شده است به شما این امکان را خواهد داد تا با بیش از ۱۵۰ افکت متنوع و بسیار زیبا عکس های خود را زیباتر از قبل کرده و در عرض چند ثانیه تصاویر بسیار زیبایی خلق کنید ، این نرم افزار همچنین به عنوان یک مبدل نیز می تواند  مورد استفاده قرار گیرد و شما می توانید انواع فرمت های عکس را نیز به یکدیگر تبدیل کنید

ادامه مطلب
admin

Mediachance Photo-Reactor 1.0.1 Final x86/x64 - افکت گذاری بر روی تصاویر

473 بازدید

Mediachance Photo-Reactor 1.0.1 Final x86/x64 این نرم افزار یک نوع جدید ویرایشگر تصویر پویای بسیار بهینه شده و پردازشگر افکت است که دارای امکانات کاملاً نامحدود و افکت های فوق العاده است. هر آنچه که شما در این نرم افزار انجام می دهید به صورت کاملاً پویا خواهد بود. Photo-Reactor نرم افزاری است که واقعاً می تواند افکت های تصویر جدیدی را ایجاد کند. همچنین کار با این نرم افزار برای شما بسیار آسان خواهد بود، یک کلیک ساده بر روی هر افکت به شما نشان خواهد داد که چه پردازشی بر روی تصویر شما در این مرحله صورت می گیرد. یکی دیگر از قابلیت های کلیدی و قابل توجه این نرم افزار امکان وارد کردن فایل های PSD ایجاد شده در فتوشاپ به نرم افزار است .

 

قابلیت های نرم افزار Mediachance Photo-Reactor :
  • ایجاد افکت های تصویری جدید
  • راهی آسان برای به اشتراک گذاشتن چندین افکت
  • قابل اسکریپت نویسی با زبان سطح بالا
  • امکان ورود فایل های PSD به نرم افزار
  • امکان فراخوانی دیگر برنامه های گرافیکی از درون رابط کاربری نرم افزار
  • قابل توسعه از طریق SDK و پلاگین ها
  • و ...     Mediachance Photo-Reactor
ادامه مطلب

Video Booth Pro 2.4.9.8 - قرار دادن افکت به روی تصاویر و ویدئو

636 بازدید

Video Booth

نرم افزار Video Booth Pro 2.4.9.8 به شما کمک می کند تا بجای داشتن عکس ها و فیلم های جدی، به عکس های فوری و فیلم هایی که از طریق وب کم خود ضبط می کنید افکت های جالب، سرگرم کننده و طنز گونه اضافه کنید. این نرم افزار فیلم ها را به صورتی شفاف و بدون افت کیفیت ضبط می کند و امکان اضافه کردن کاریکاتور و خلق تصاویر خنده دار و سرگرم کننده را نیز برای کاربران فراهم می کند. همچنین کاربران قادر خواهند بود تا فیلم تولید شده را در محیط یوتیب برای دوستان خود به اشتراک بگذارند.

قابلیت های نرم افزار Video Booth Pro:

  • گرفتن عکس با وب کم
  • دارای حالت های مختلف عکاسی مانند حالت گرفتن چهار عکس متوالی
  • پیش نمایش تصویری که قرار است از آن عکس بگیرید در مانیتور
  • ضبط کلیپ های ویدئویی با وب کم
  • افزودن افکت به تصویر
  • و ...
ادامه مطلب

Alien Skin Snap Art 3.0.0.751 Rev 23615 x86/x64 - تبدیل عکس به نقاشی در فتوشاپ

588 بازدید

Alien Skin Snap Art 3.0.0.751 Rev 23615 پلاگینی قدرتمند و حرفه ای از شرکت Alien Skin Software برای استفاده در برنامه فتوشاپ می باشد. توسط این پلاگین می توانید در کمترین زمان ممکن و با چند کلیک افکت دلخواه خود را بر روی تصویر خود اعمال نمایید. این پلاگین دارای ده ها سبک و افکت از جمله رنگ روغن ، آبرنگ و طراحی با مداد ، قلم مو و . . .  می باشد. تصاویر ساخته شده با این پلاگین غیر قابل تشخیص با نمونه های واقعی و دست ساز آن می باشد. علاوه بر طرح ها و افکت های آماده ، شما می توانید در محیط این پلاگین تغییرات دلخواه خود را نیز اعمال نمایید. این پلاگین سازگاری کامل با فتوشاپ را داشته و قابل نصب بر روی ویندوز های مختلف از جمله ویندوز ۷ می باشد.

ادامه مطلب

دانلود نرم افزار ویرایش عکس PhotoFiltre Studio X 10.4.0 Portable

756 بازدید

برای ویرایش و قرار دادن افکت بر روی تصاویر ، استفاده از نرم افزارهای گران و پیچیده ای چون فتوشاپ ضروری نیست. خصوصأ برای افرادی که آشنایی چندانی با این نرم افزارهای پیشرفته ندارند استفاده از نرم افزاری چون PhotoFiltre Studio توصیه میشود.

این نرم افزار برعکس نرم افزار فتوشاپ ، از حجم بسیار کمی برخوردار است و همچنین رابط کاربری بسیار ساده تر و قابل فهم تری به نسبت نرم افزارهای حرفه ای دارد و در عین حال قابلیت های نسبتأ کاملی را داراست که به طور کامل نیاز کاربران مبتدی و معمولی را برطرف خواهد ساخت. با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید بر روی تصاویر خود افکت های دلخواه قرار دهید و یا با ابزارهایی مشابه ابزارهای موجود در نرم افزار فتوشاپ ، آنها را ویرایش نمایید. ورژن جدید این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت پی اس دی ها دریافت نمایید.

برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

ادامه مطلب
admin

فیلم آموزش ۴۰ تکنیک برتر فتوشاپ

761 بازدید

 

 

 

این تکنیک های حرفه ای و فوق العاده توسط آقای Deke McClelland تدریس میشود. او که یکی از برترین طراحان دیجیتالی جهان است

 

در این دوره بهترین تکنیک های فتوشاپ را به شما آموزش میدهد.

 

شاید شما تصور کنید که به اندازه کافی در کار با نرم افزار فتوشاپ تسلط دارید. اما با مشاهده این دوره آموزشی، تکنیک هایی را فراخواهید گرفت که فقط از یک طراح حرفه ای بر میآید.

 

بیشتر طراحان ابزارهای متداول فتوشاپ را میشناسند و با آنها کار میکنند. اما ابزارهای ناشناخته زیادی هم در فتوشاپ وجود دارد که اگر کار با آنها را یاد بگیرید تازه خواهید فهمید که تا الان چه امکاناتی در اختیار شما بوده و از آنها استفاده نمیکردید.

 

ادامه مطلب
admin

دانلود آموزش شگفت انگیز فتوشاپ CS6 – از مقدماتی تا پیشرفته

1103 بازدید

 

 

  ابزار طراحی اینفوگرافیک|مجموعه عظیم آموزش شگفت انگیز فتوشاپ CS6 ، به صورت فیلم های آموزشی به همراه سورس فایل های تمرینی

این ابزار طراحی اینفوگرافیک|مجموعه آموزشی بی نظیر، شامل ۶ بخش از مقدماتی تا پیشرفته میباشد که عبارتند از:

بخش اول: معرفی فتوشاپ و ابزارهای های مختلف آن برای مبتدیان
بخش دوم: آموزش افکت های طراحی در فتوشاپ
بخش سوم: آموزش کامل قابلیت های Selection و Mask
بخش چهارم: آموزش ابزارهای حرفه ای فتوشاپ
بخش پنجم: آموزش مهارت های کار با لایه ها
بخش ششم: آموزش رتوش و زیبا سازی عکس ها

ادامه مطلب
admin

Easypano PanoWeaver Pro 8.60.130530 - ساخت تصاویر پانوراما

1585 بازدید

Easypano PanoWeaver Pro 8.50.130503 حتما شما هم عکسهای پانوراما را دیده اید و یا حداقل اسمی از این نوع تصاویر به گوشتان خورده است. این نوع تصاویر که گستره ی عظیمی از محل عکاسی شده را در بر می گیرد لذت دو چندانی را برای بیننده ایجاد می کند. در این نوع تصاویر معمولا چند عکس که پی در پی گرفته شده است کنار هم قرار گرفته و یک تصویر بسیار زیبا و در گستره گسترده نمایش داده می شود. Easypano PanoWeaver Pro به شما این امکان می دهد تا این تصاویر را ایجاد و از دیدن آنها لذت ببرید. این نرم افزار دارای امکانات جالبی است که کاربر را حین استفاده از آن مشتاق تر می کند .

 

 
ادامه مطلب

دانلود وکتور تقویم سال ۱۳۹۲

911 بازدید

وکتور تقویم سال ۱۳۹۲:وکتور این تقویم طراحی شده توسط سایت سافت فست است و به صورت عکس برای شما بازدیدکنندگان قرارداده شده است وتمام ۱۲ ماه سال ۱۳۹۲ در آن به صورت شکل وشمایل طبیعت وکاملا جداگانه برای شما عزیزان طراحی شده است و کیفیت وسایز آن کاملا مناسب و زیبا جلوه داده شده است.

               

 

ادامه مطلب
admin

دانلود وکتور بک گراندهای بسیار زیبا Vector Backgrounds Collection

674 بازدید

 

وکتورهای بسیار زیبا و کاربرد و با کیفیت جهت استفاده در طراحی های مربوط به تولد که میتواند در زیبای طراحی گرافیست ها بسیار موثر باشد. این وکتورها با فرمت EPS که در نرم افزارهای گرافیکی مثل فتوشاپ قابل استفاده هستند ، به همراه یک فایل به عنوان پیش نمایش با فرمت JPG که البته از این فایل به تنهایی نیز میتوان استفاده کرد ، عرضه شده اند. وکتورها با توجه به ماهیتشان میتوانند با سایزهای بسیار بالا مورد استفاده قرار بگیرند. برخی از وکتورهای درون این ابزار طراحی اینفوگرافیک|مجموعه را میتوانید در عکس مطلب مشاهده نمایید.


ادامه مطلب
admin

تبلیغات ویژه