رنگ و چاپ

آخرین ارسال های انجمن

عنوان پاسخ بازدید توسط
8 2548 irangraph
1 1196 amirthi
0 1028 msnco
0 1123 irangraph
7 2330 ali9188639031
7 3637 reza42
5 4441 reza42
4 3772 dezpart
1 3200 mohsen7158
3 3831 zahabian
0 1975 msnco
6 9599 jalil
5 3587 mmb
0 2914 msnco
2 3936 mohabbat
0 6208 msnco
0 2302 dj-mamali
0 2832 msnco
0 2939 msnco
6 2936 msnco
0 2695 msnco
1 2503 hoseynkhani

رنگ سال ۲۰۱۶ چیست؟ و دلایل انتخاب آن !!

539 بازدید

رنگ سال ۲۰۱۶ چیست؟ و دلایل انتخاب آن !!

هر سال در آذر ماه (یک ماه قبل از شروع سال جدید میلادی) موسسه رنگ شناسی پنتون، رنگ سال جدید را اعلام می کند و تاثیری چشمگیر بر صنعت مد، پوشاک و مبلمان و… می گذارد.

اما اتفاق غیر قابل پیش بینی امسال ارائه دو رنگ بجای یک رنگ بعنوان رنگ سال بوده است.

در ادامه توضیحات این موسسه را بعنوان دلایل انتخاب این رنگ ها برایتان ترجمه کرده ایم:

ادامه مطلب

۱۰ گام برای شروع عکاسی سیاه وسفید

1329 بازدید

ادامه مطلب

رنگ در بسته بندی

464 بازدید

نکته ای که باید مورد توجه قرار گیرد استفاده به جا از رنگ ها است. به عنوان مثال رنگ سبز بسته به جای استفاده می تواند بیان گر فساد و پوسیدگی و از طرف دیگر می تواند بیان گر طراوت و تازگی باشد.

ادامه مطلب

تاثیر رنگها در طراحی گرافیک سایت…

444 بازدید

ادامه مطلب

آشنایی با هنر آپ آرت

481 بازدید

ادامه مطلب
admin

مفهوم رزولوشن

487 بازدید

ادامه مطلب
admin

رنگ ، آرم و لوگو

485 بازدید

ادامه مطلب

ده توصیه برای استفاده طولانی تر از باتری

476 بازدید

 

تا به حال طعم تلخ خالی شدن باتری را چشیده اید؟ احتمالا باید یک جای فوق العاده زیبا بوده باشید که عطش عکاسی شما به این راحتی ها برطرف نشده و انقدر عکس انداخته اید که آن چراغ کوچک قرمز خبر از نیمه راه بودن دوربین داده است و شما را با حسرت داشتن عکس های بیشتر تنها گذاشته است. غم انگیز نیست؟ با استفاده از نکات زیر شما می توانید از باتری خود حداکثر استفاده را ببرید: 1- اگر دوربین شما چشمی دارد LCD را خاموش کنید. می دانم سخت است که LCD -مخصوصا از نوع با کیفیت های امروزی- را رها کنید و به یک چشمی کوچک غیر جذاب اکتفا کنید. اما یکی از بزرگترین قاتلان شارژ باتری شما همین LCD های چشم نواز است

ادامه مطلب
admin

سایز صحیح چاپ عکس ها

774 بازدید

 یکی از پرسش های متداول شما کاربران محترم در مورد کیفیت عکس ها پیش میاد و اینکه در چه سایزهایی می توانید عکس خود را بدون افت کیفیت چاپ کنید. به همین جهت برای راحتی کاربران ایلین فوتو نموداری تهیه کرده ایم که به راحتی می توانید جواب خود را در چند ثانیه پیدا کنید. در نمودار زیر سعی کرده ایم رابطه بین قدرت دوربین شما و کیفیت چاپ را نشان دهیم.

برای بزرگنمایی روی عکس کلیک کنید

ادامه مطلب
admin

دانلود Topaz Photoshop Plugins Bundle - مجموعه ی کامل پلاگین های فتوشاپ توپاز

385 بازدید

Topaz Photoshop Plugins Bundle

حاوی ابزار طراحی اینفوگرافیک|مجموعه ای از پلاگین های مشهور شرکت Topaz Labs برای ادوبی فتوشاپ CS3، CS4، CS5 ، CS5.1 و همچنین Photoshop Elements 6 و بالاتر می باشد. پلاگین های برای کنترل plug، شبیه سازی رنگ روغن و آبرنگ، کاهش نویز، جداسازی تصویر شیء از پس زمینه تصویر و ارتباط با تصاویر دیگر، انجام sharpening و ... طراحی شده اند.

ادامه مطلب
admin

فضای رنگ

532 بازدید

فضای رنگ Color Space

 

رنگ های افزایشی RGB )
ما تمام رنگ های دیگر را از ترکیب این سه رنگ درک می کنیم . مانیتور کامپیوترها برای ایجاد رنگ های مختلف ترکیبی از سه رنگ قرمز ، سبز و آبی را منتشر می کنند . بعنوان مثال ترکیب دو رنگ قرمز و آبی ، رنگ سبز را تولید می کند .
ترکیب همه سه رنگ اصلی باعث ایجاد رنگ سفید می گردد .

13.gif

ادامه مطلب

دانلود رایگان مجموعه آموزشی Photoshop CS5 – Creative Effects

647 بازدید

 

فتوشاپ از جمله نرم افزارهایی می باشد که فراگیری آن برای هر کاربری که قصد حرفه ای شدن را دارد امری ضروری است . یاد گرفتن تکنیک ها و ترفند های این برنامه به دلیل گستردگی ابزارهای موجود در آن کاری نیست که به تنهایی و به سادگی انجام پذیرد و همین امر بهانه ای گشته است برای شرکت های آموزشی مولتی مدیا که دست به ساخت برنامه های آموزشی Photoshop بپردازند .

یکی از معروف ترین شرکت ها در این زمینه ، کمپانی قدرتمند Lynda می باشد که یدی طولا در آموزش نرم افزارهای مختلف ساخت Adobe داشته که موفق ترین آنها آموزش هایی است که برای فتوشاپ تهیه کرده است .

امروز نیز در دانلود کده قصد داریم جدیدترین ابزار طراحی اینفوگرافیک|مجموعه آموزشی این کمپانی را که در ۱۸ سرفصل به یاددهی ده ها تکنیک مختلف می پردازد معرفی کنیم . این ابزار طراحی اینفوگرافیک|مجموعه که Creative Effects نام دارد منطبق بر آخرین ورژن از فتوشاپ که Photoshop CS5 می باشد ساخته شده است و می تواند درهای جدیدی را به سوی انجام تغییرات خارق العاده بر روی تصاویر برایتان باز کند . کیفیت ویدیو ها بسیار بالا بوده ( H264 )و در اندازه ی تصویر ۹۶۰×۶۰۰ و همچنین کیفیت صوتی ۹۶KB MP3 انجام مراحل مختلف را برایتان در مدت زمان ۷ ساعت و ۱۸ دقیقه به نمایش در می آورد .

نکته جالب توجه در آموزش های ساخت Lynda قرار دادن فایلهای خام یا همان Exercise Files می باشد که فرد آموزش دهنده از همان ها در طول برنامه ی آموزشی خود استفاده می کند . بدین ترتیب شما خواهید توانست تمامی مراحل را دقیقا مطابق با آموزش به پیش ببرید .

ادامه مطلب

طرح آماده دکمه های وب سایت

604 بازدید

طرح آماده دکمه های وب سایت برای طراحی قالب های آفیشال و زیبا !!

ادامه مطلب

آیکون آب و هوا

437 بازدید

توضیحات : آیکن های آب و هوا که وضعیت آب و هوا را به شما نشان می دهد .

پسوند : PSD

ادامه مطلب

فایل لایه باز بنر + لینک دانلود

705 بازدید
دانلود فایل لایه باز بنر


ادامه مطلب
admin

نحوه استفاده از اکشن فتوشاپ

894 بازدید

اکشن یکی از ابزارهای کاربردی فتوشاپ می باشد که با استفاده از آن میتوانید اعمال تنظیم شده در آن فایل را با یک کلیک به راحتی روی هر عکسی پیاده کنید. در این آموزش سعی دارم تا شما را به طور ساده با اکشن آشنا کنیم .
ابتدا باید بخش اکشن را در صورت غیرفعال بودن فعال کنید . به منو Windows > Actions بروید تا پنل اکشن، فعال شود .

ادامه مطلب
admin

اکشن فتوشاپ ساخت افکت دیجیتالی Digital Display Photoshop Action

498 بازدید

اکشن تبدیل عکس های عادی به شکل های دیجیتالی فانتزی یکی از زیباترین و جدیدترین اکشن های فتوشاپ برای زیباسازی تصاویر می باشد. این اکشن ساده و کم حجم می تواند افکت دیجیتالی زیبایی را روی تصاویر شما اعمال کند که قابلیت تغییر رنگ نیز دارند. در یک لایه تنظیمات رنگی که بعد از اعمال اکشن ساخته می شود شما می توانید رنگ دلخواه خود را برای افکت اعمال کنید. در تصویر زیر ما رنگ آبی را انتخاب کرده ایم. امیدواریم این اکشن جالب فتوشاپ مورد پسند شما قرار گیرد.

ادامه مطلب
admin

دانلود کارت ویزیت آماده با طرح فیس بوک دارای پشت و رو

866 بازدید

 

امروز یک طرح بسیار جالب کارت ویزیت را برای شما آماده دانلود کرده ایم که امیدواریم مورد پسند شما قرار گیرد. کارت ویزیت PSD لایه باز با طرح فیس بوک! این طراحی منحصر به فرد کارت ویزیت می تواند برای علاقه مندان به فیس بوک بسیار جالب توجه باشد. شما با استفاده از آن می توانید افراد دیگر را تحت تاثیر قرار دهید. ویرایش آن بسیار ساده بوده و آماده پرینت می باشد. لایه های این نمونه آماده کارت ویزیت در فتوشاپ قابل ویرایش می باشند.

 

ادامه مطلب
admin

مجموعه تصاویر شاهکارهای دیدنی تبلیغات تجاری

542 بازدید

 

در سری ۱۱ ام تصاویر تبلیغاتی ابتکاری شما شاهد ۴۰ تصویر بی نهایت زیبا و جالب از تبلیغات شرکت های خارجی و برندهای مختلف خواهید بود که هر کدام در نوع خود جز برترین نمونه های عکس های تبلیغاتی دنیا به شمار می روند. تصاویر تبلیغاتی خلاقانه و ابتکاری که ذهن و توجه بیننده را به خود جلب کرده و نامشان را مطرح می کنند. امیدواریم از مشاهده این تبلیغات تجاری جالب لذت ببرید.

 

ادامه مطلب
admin

خطوط در تركيب بندي عكس

557 بازدید

از عناصرقدرتمند در تركيب بندي عكس، خطوط هستند كه با ممارست شما، تاثير پويايي بر حس عكس و يا هدايت چشم مخاطب به عكس مي گذارند.

خطوط مختلف تاثيرات متفاوتي بر عكس مي گذارند. اينكه چطور از خطوط بهره ببريم اتفاقي نيست، بلكه به زمان و تمرين احتياج دارد.

يك تمرين بسيار ساده مراجعه به عكس هاي قديمي تان است. در آنها به دنبال استفاده درست يا نادرست خود از خطوط باشيد و دفعه بعد كه دوربين تان را بر مي داريد، قبل از كادربندي، از خود بپرسيد كه چه خطوطي مقابل شما هستند و چگونه مي توانيد از آنها بهره ببريد. همچنين از خود بپرسيد كه آيا خطوط الگوي خاصي را دنبال مي كنند تا شما بر جذابيت عكس تان بيفزاييد؟

 

 

ادامه مطلب
admin

Alien Skin Blow Up 3.0.0.677 Rev 23611 - پلاگین قدرتمند زوم برای فتوشاپ

614 بازدید

Alien Skin Blow Up 3.0.0.677 Rev 23611 نام یکی از پلاگین های محبوب فتوشاپ است که با استفاده از آن می توانید عکس های خود را بدون کاهش کیفیت و بوجود آمدن نویز ، زوم نمایید. همچنین می توانید افکت های زیبایی را به طرح ها و عکس های خود اضافه کنید که باعث زیبایی هرچه بیشتر نتایج کار شما خواهند شد. قابلیت تنظیم رنگ و قدرت بالای نرم افزار در انجام امور ذکر شده بسیار زیاد بوده و به طبع کار را برای شما آسان خواهد کرد. شایان ذکر است که این پلاگین قابلیت استفاده در جدیدترین نسخه های نرم افزار فتوشاپ را دارا بوده و در سیستم های 32 و 64 بیتی براحتی قابل استفاده خواهد بود.

برخی ویژگی های نرم افزار Alien Skin Blow Up :

  • قابلیت زوم عکس بدون افت کیفیت و ایجاد نویز.
  • دارای افکت های زیبا.
  • سازگار با نسخه های مختلف نرم افزار فتوشاپ.
  • سازگار با سیستم های 32 و 64 بیتی.
ادامه مطلب
admin

والپیپر سری اول

618 بازدید

 

 

ادامه مطلب
admin

خلاقیت با چوب کبریت

889 بازدید

 

وقتی پای خلاقیت در میان باشه انسان خلاق می تونه حتی از چیزهای ساده و پیش پا افتاده استفاده کرده و دست به هنرنمایی بزند. تصاویری که مشاهده می کنید حاصل کار هنرمندی است که با استفاده از چوب کبریت های سوخته و شعله ایجاد شده توسط آن، صحنه های جالبی رو خلق کرده است.

 





 

ادامه مطلب
admin

تبلیغات ویژه