آموزش

آخرین ارسال های انجمن

عنوان پاسخ بازدید توسط
8 2549 irangraph
1 1196 amirthi
0 1029 msnco
0 1123 irangraph
7 2331 ali9188639031
7 3637 reza42
5 4442 reza42
4 3773 dezpart
1 3200 mohsen7158
3 3832 zahabian
0 1975 msnco
6 9599 jalil
5 3587 mmb
0 2915 msnco
2 3937 mohabbat
0 6208 msnco
0 2303 dj-mamali
0 2832 msnco
0 2940 msnco
6 2936 msnco
0 2695 msnco
1 2503 hoseynkhani

آموزش ساخت آدمک دیجیتالی با فتوشاپ

5387 بازدید

ادامه مطلب

آشنايي با نوار ابزار يا Tools Panel

500 بازدید

آشنايي با نوار ابزار يا Tools Panel

سروران ایلین فوتو سلام در این پست شنايي با نوار ابزار يا Tools Panel درج کردیم

آموزش تصویری ساخت تصاویر تایپوگرافی

643 بازدید

آموزش تصویری ساخت تصاویر تایپوگرافی

سلام خدمت کاربران ایلین فوتو تایپو گرافی یکی از گونه های بسیار جذاب در طراحی محسوب می شود که در آن از متن و نوشته برای طراحی اشکال مختلف به کار می رود . اگر در ذهن خود رویای ساخت یک تایپو گرافی را می پرورانید پیشنهاد می کنیم تا کتاب آموزشی تایپو گرافی به وسیله فتوشاپ را مطالعه کنید . در این آموزش که به صورت کاملا تصویری و به زبان فارسی تهیه شده است می توانید مراحل ساخت یک تایپو گرافی حرفه ای را با کم ترین زحمت ممکن فرا بگیرید .

ادامه مطلب

لیست مورد نیاز كليدهاي ميانبر در فتوشاپ

773 بازدید

لیست مورد نیاز كليدهاي ميانبر در فتوشاپ

یاوران همیشگی ایلین فوتو در این پست لیست مورد نیاز كليدهاي ميانبر در فتوشاپ برای شما سروران درج کرده ایم که در امر فتوشاپ سریع تر عمل کنید.ترفندها در ادامه مطلب میباشد

ادامه مطلب

آموزش تصویری حذف چین و چروک صورت

597 بازدید

آموزش تصویری حذف چین و چروک صورت

خب دوستان در این مطلب قصد آموزش کاربردی از بین بردن چین و چروک در فتوشاپ آموزش بدیم.همه ما می دانیم که کشیدگی های صورت خوبی وجود دارند که پوست شما را مثل بازگشت بعد از یک تعطیلات آرام نشان می دهند (کشیدگی پوست به سبک تعطیلات)، و البته کشیدگی های پوست بدی هم وجود دارند که همه متوجه می شوند که کشیدگی پوست داشته اید (کشیدگی پوست به سبک شدید). بسته به اینکه عکس را برای چه استفاده ای می خواهید، ممکن است هر دو مدل کشیدگی های پوستی را از شما بخواهند، پس هر دو را با هم مرور می کنیم.برای دیدن آموزش به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب

آموزش رایگان کامل طراحی وب سایت در فتوشاپ

359 بازدید

آموزش رایگان کامل طراحی وب سایت در فتوشاپ

سلام خدمت شما دوره آموز های گرامی ما دراین پست طراحی 0 تا 100 یک قالب آماده کردیم.در طراحی این وب سایت بسیاری از بخش های مورد استفاده و رایج در وب سایت ها مانند لوگو، نوار جستجو، نوار منو، گالری تصاویر، پنل ورود، بلاگ، خدمات، توضیحات و سرآیند و بخش پایینی سایت در نظر گرفته شده است

ادامه مطلب
admin

مجموعه‌ى کامل پوسترهاى برگزیده تئاتر فجر

1068 بازدید

www.ilianphoto.ir

اول بهمن ماه، هم‌زمان با شروع اجراى نمایش‌هاى مختلف در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، نمایشگاه‌ پوسترهاى برگزیده این دوره نیز در خانه ى هنرمندان افتتاح شد.
این نمایشگاه در دو بخش برگزار شد که در بخش اول آثار طراحان گرافیک ایرانی بر دیوار راهروى طبقه دوم خانه هنرمندان نصب شد و در معرض دید علاقمندان قرار گرفت. بخش دوم این نمایشگاه که شامل پوسترهای کاری پیپو، هنرمند سرشناس فنلاندی بود در یکی از تالارهای طبقه دوم خانه هنرمندان به نمایش در‌آمد.
در این دوره از جشنواره تئاتر فجر از بین ٢١٢ پوستر ارسالى از ۶٨ طراح، ۵٣ پوستر از ٣۶ طراح گرافیک توسط قباد شیوا، علی خسروی و علیرضا غفاری که به عنوان هیات داوران آثار را داورى مى کردند، برای حضور در بخش مسابقه و نمایشگاه پوستر این دوره از جشنواره انتخاب و معرفی شدند.

ادامه مطلب
admin

نگاهی تخصصی به جلدها و صفحه آرایی مجله داستان ها

1224 بازدید

همشهری داستان ، مجله ای با محوریت داستان است که شاید اسمش را شنیده باشید،آن را روی دکه های روزنامه فروشی دیده باشید و یا حتی از خوانندگان پروپاقرص آن باشید؛اول آذرماه پنجاهمین شماره ی این مجله منتشر شد. جدای از تکنیک های ژورنالیستی و مهارت ها و مدیریت هایی که در تولید این مجله اعمال می شود ، میخواهیم از زاویه ی دیگری به آن بپردازیم ، زاویه ای که شاید چندان کم اهمیت نباشد.

ادامه مطلب

طراحی typeface دلخواه

1663 بازدید

حالا که سالیان سال از شروع کار من به عنوان یک طراح گرافیک، و به طور ویژه طراحی در زمینه حروف می‌گذرد، تصمیم گرفته‌ام تا علایق و تجربیات شخصی خود را در حوزه پروژه‌های حروف‌گذاری و تایپوگرافی به دیگران منتقل کنم. مسلماً شما نیز بعد از مدتی تلاش مستمر، تکامل و پیشرفت تدریجی دستان خود را در ایجاد طرح‌حرف‌ها حس خواهید کرد.

ادامه مطلب
admin

آموزش رفع هفت اشتباه رایج در طراحی وب‌

528 بازدید

سلام خدمت کاربران همیشگی ایلین فوتو

امروز با آموزش نکات کلیدی طراحی وب در خدمت شما هستیم.

ادامه مطلب
admin

آموزش ساخت یک تلویزیون قدیمی در فتوشاپ

583 بازدید

ادامه مطلب
admin

آموزش مدل های رنگی

1697 بازدید

با توجه به اهداف و دور نمای کار هنری یا طراحی، می‌توان از ابزار طراحی اینفوگرافیک|مجموعه رنگ‌های اصلی (اولیه) مختلفی استفاده کرد. در حالت کلی، سه مدل پذیرفته شده در این حوزه وجود دارد: RGB (قرمز، سبز و آبی)، CMY(سیان، مگنتا و زرد) و RYb(قرمز، آبی و زرد). مدل رنگی اصلی را می‌توان به دو گروه افزایشی و کاهشی تقسیم کرد.

ادامه مطلب
admin

آموزش ساخت یک الگوی معماری در ایلوسترتور

753 بازدید

در این آموزش ایلین فوتو به شما نشان خواهد داد که چگونه یک الگوی زینتی در ایلستریتور ایجاد کنید که با طرح اولیه شروع خواهد شد. فرآیندها برای دنبال کردن بسیار راحت می باشد. شما تنها 10 گام تا ایجاد یک الگوی معماری فاصله دارید. بیایید شروع کنیم!

ادامه مطلب
admin

به نظر شما فتوشاپ مرده است؟

1214 بازدید

آیا فتوشاپ هنوز هم به عنوان ابزاری مناسب و کارآمد، برای طراحی تایپوگرافی روی صفحات وب شناخته می‌شود؟

به مانند بسیاری از شما، من نیز همواره برای ساخت مدل‌های ترکیبی در طراحی‌هایم از فتوشاپ استفاده می‌کنم. مدت زمان طولانی است که این نرم افزار به عنوان یک استاندارد صنعتی و نرم افزاری از سوی بسیاری از طراحان و همکاران مورد انتخاب و استفاده قرار می‌گیرد.با تشکر از جاویر قائمی

ادامه مطلب
admin

دانلود کتاب آموزش خوشنویسی

601 بازدید

ادامه مطلب
admin

آموزش گام به گام فتوشاپ – درس چهارم – کار کردن با لایه ها در فتوشاپ – Working with Layers in Photoshop

369 بازدید

ادامه مطلب
admin

7 لی اوت لایه باز این دیزاین

2029 بازدید

در این پست ایلین فوتو 7 طرح لی اوت آماده جهت صفحه آرایی در این دیزاین برای شما جمع آوری کرده است.

لی اوت هایی که بسیار نزدیک با آخرین متدها و شگردهای طراحی روز دنیا طراحی گردیده اند.

مناسب برای طراحانی که هم از کمبود وقت برای ایجاد لی اوت های جدید رنج می برند و هم برای علاقمندان به آشنایی با طرح های جدیدتر و به روزتر دنیا.



ادامه مطلب
admin

آموزش ساخت یدک کش تریلی در فوتوشاپ با استفاده از تصاویر معمولی

61 بازدید

غییر شکل دادن و ویرایش ماشین و یا تریلی در فوتوشاپ می تواند بسیار جالب باشد. در این آموزش ما به شما چگونگی خلق یک یدک کش و تغییرات بر روی آن را با یک نقطه ساده و یک تصویر که با یک دوربین ساده گرفته شده است را بدون استفاده از ابزار پیشرفته نمایش می دهیم. بیایید شروع کنیم!

admin

ساخت تصاویر HDR فوق العاده در ۸ گام ساده در فتوشاپ

239 بازدید

تو این آموزش قراره تا با هم عکس های خیلی ساده ای که با  دوربین های دیجیتال میگیریم رو به عکس های خیلی زیبای HDR تبدیل کنیم. انجام این تکنیک خیلی خیلی ساده است ولی در عین حال جلوه ی عکس رو خیلی بیشتر میکنه.بریم سر اصل مطلب:

ادامه مطلب
admin

آموزش ایجاد افکت موی ققنوس در فتوشاپ

205 بازدید

تو این آموزش با چند تا عمل ساده ی براش و چند تا تکنیک ساده و سریع رنگ موها رو آتشی میکنیم. به این شکل:

ادامه مطلب
admin

25 ترفند براي کاربران حرفه اي در فتوشاپ

191 بازدید

کساني که به گرافيک و نرم افزارهاي آن علاقه دارند حتما نام فتوشاپ، نرم افزار معروف Adobe را زياد شنيده اند. شايد بسياري اين نرم افزار را بهترين برنامه براي اصلاح و تغييرات عکس هاي خود بدانند. پس دست به کار شويد و 25 ترفند بسيار مفيد درباره اين نرم افزار را بياموزيد.

نكته 1: چگونه يك قسمت از يك سند را كه از چند لايه تشكيل شده كپي كنيم:

وقتي منطقه اي از يك سند را انتخاب كنيد و براي انجام عمل كپي كليدهاي Ctrl+C را مي فشاريد آن منطقه تنها از لايه انتخابي كپي مي شود. اما اگر شما بخواهيد از تمام اجزاي لايه ها در آن قسمت در يك لايه جديد كپي داشته باشيد مي توانيد با افزودن كليد Shift به كليدهاي Ctrl+C اين كار را انجام دهيد.

ادامه مطلب
admin

ترميم تصوير در فتوشاپ

217 بازدید

وقتي با نگارش‌هاي پيشين فتوشاپ مي‌خواستيم قسمتي از يک تصوير را بدون مشخص شدن بخش مورد نظر حذف کنيم، بايد کلي زحمت مي‌کشيديم، انتخاب دقيقي مي‌کرديم، براي محو شدن کناره‌ها Feather مناسبي اعمال مي‌کرديم و سرانجام از بافت کناري بخش مورد نظر کپي برمي‌داشتيم و روي قسمت دلخواه قرار مي‌داديم تا ناحيه مربوط را از تصوير حذف کنيم.

ادامه مطلب
admin

آموزش ساخت آیکون اپل در ادوبی ایلستریتور

1649 بازدید

ایلین فوتو طراحی آیکون اپل ساده در ادوبی ایلستریتور در این پست آموزش می دهد

ادامه مطلب
admin

فن چاپ در فوتوشاپ

454 بازدید
فن چاپ در فوتوشاپ

قدم اول :

یک پوشه ی جدید با ابعاد ۱۲۰۰ x 800 پیکسل یا رزولوشن ۷۲dpi ایجاد کنید . می توانید با وارد کردن تمام طرحهای برداری و وکتوری خود به درون فوتوشاپ کار را آغاز کنید . در این مرحله ما وکتورهای خود را به ۳ بخش  اشیای اسمارت تقسیم می کنیم و آنها را به فوتوشاپ وارد می کنیم.

ادامه مطلب
admin

طراحی قالب سه بعدی سایت در فتوشاپ

694 بازدید

طراحی قالب سه بعدی سایت در فتوشاپ

طراحی قالب سه بعدی سایت در فتوشاپ

امروز قصد دارم نحوه ساختن یک لایه سه بعدی در فتوشاپ را به شما آموزش دهم. این طرح دارای یک لایه صاف و براق که الهام گرفته شده از سیستم عامل از مکینتاش است می باشد. و ظاهر آن لطیف و رنگ خاکستری است.

ادامه مطلب
admin

نوشتن اعراب تشدید ها و تنوین ها

2565 بازدید

در بعضی ها موقع ها لازم می شود روی حرف علامت تنوین و تشدید و غیره برای روان خوانی مثلا در شعر و خیلی جاهای دیگه ، قرار دهید در زبان فارسی و عربی به روان خوانی و درست تلفظ کردن کلمه کمک به سزایی دارد و این مطلب رو هم به خاطر بعضی از دوستان درخواست کرده بودند گذاشتم …!خب ایلین فوتو قصد دارد این آموزش را به شما عزیزان بیاموزد

ادامه مطلب
admin

اضافه کردن دکمه راست و چپ متن در فتوشاپ سی سی – PhotoShop CC

400 بازدید

ادامه مطلب
admin

حل مشکل تایپ حروف فارسی در فتوشاپهای

468 بازدید

ادامه مطلب
admin

آموزش تصویری ساخت لوگو با عنوان “یا رسول الله” در فتوشاپ

276 بازدید

آموزش ساخت لوگو با عنوان “یا رسول الله”

ادامه مطلب
admin

آموزش طراحی

325 بازدید

ادامه مطلب
admin

آشنایی با منوی view در فتوشاپ CS6

1146 بازدید

آشنایی با منوی view در فتوشاپ CS6

ادامه مطلب
admin

نحوه فعال کردن فارسی نویسی در Photoshop CC

490 بازدید

احتمالاً در جریان هستید که چند ماه پیش شرکت Adobe نسخه CC از ابزار طراحی اینفوگرافیک|مجموعه نرم افزارهای خود را منتشر کرد. یعنی بعد از CS6 دیگر نسخه Creative Suit متوقف و به جای آن Creative Cloud منتشر می‌شود.ایلین فوتو هم تصمیم گرفت که این آموزش برای شما عزیزان قرار بده

ادامه مطلب
admin

10 عادت بد در فتوشاپ که باید آن ها را ترک کنید

461 بازدید

فتوشاپ برنامه ای کاربردی است که به شدت فراگیر شده و برای انجام هر کار، روش های زیادی به کاربر پیشنهاد می دهد. با وجود روش های متعدد برای ایجاد یک افکت، درک این که بهترین روش کدام است، برای کاربران مشکل خواهد شد. ایلین فوتو در این آموزش، 10 عادت بد را که معمولاً کاربران در کار با فتوشاپ دارند، تشریح نموده ایم. با ترک این عادت ها می توانید به صورت مؤثرتری با فتوشاپ کار کنید.امیدوارم مطلب جدی بگیرید

ادامه مطلب
admin

آموزش رنگی کردن تصاویر در فتوشاپ

327 بازدید

سلام. خیلی اتفاق می افتد که تصویری قدیمی یا جدید داریم که سیاه و سفید استو قصد رنگی کردن آن را دارید. به کمک فتوشاپ و با ترفند ساده این کار را انجام دهید.

ادامه مطلب
admin

طراحی جریان آب از شیر آب به کمک فوتوشاپ

518 بازدید

این آموزش بنا به درخواست یکی از کاربران ایلین فوتو در سایت قرار دادیم

ادامه مطلب

ثبت‌نام در كنكور به‌كمك فتوشاپ

675 بازدید

كم‌كم با مسلط شدن به ابزارهاي فتوشاپ، بهتر است با كار عملي آنها نيز آشنا شويم و از آنها استفاده كنيم. حتما تا به حال خود شما يا يكي از آشنايانتان درگير ثبت‌نام اينترنتي براي كنكور، استخدام و... بوده‌ايد. يكي از مهم‌ترين قسمت‌هاي اين نوع ثبت‌نام‌ها تهيه عكس پرسنلي براي ارسال است كه حتما طبق شرايط خاص آن مركز بايد تنظيم و ارسال شود. اين هفته در نظر داريم با هم مراحل تنظيم يك عكس با شرايط خاص براي ثبت‌نام‌هاي اينترنتي را بررسي كنيم.ایلین فوتو در این پس قصد دارد یک آموزش ساده ولی کاربردی به شما عزیزان آموزش دهد.

ادامه مطلب

با جعبه ابزار فتوشاپ آشنا شویم !

378 بازدید

با سلام و خسته نباشید چند تا کاربر گرامی به من ایمیل زده بودند که جعبه های ابزار فتوشاپ را آموزش بدین حالا منم چند روزی بود حوصله نداشتم بشینم توضیح بدم تو یکی از سی دی های آموزش میگشتم پیدا کردم گفتم بزارم این نیاز کاربران برطرف بشه به نظر من آموزش جالب و لازم برای هر فتوشاپیست است امیدوارم مورد توجه شما قرار بگیرد .

ادامه مطلب
admin

نهایت کیفیت و حداقل حجم تصویر در فتوشاپ

387 بازدید

سلام خدمت شما کاربران عزیز یکی از مشکلات سایت ها بارگذاری وقت گیر آنهاست که این امر باعث میشه کاربران سایت آزرده بشن و کمتر به سایت سر بزنند. امروز ترفند ساده ای رو یاد میگیریم که با حفظ کیفیت تصویر حجم اون رو تا حد امکان پایین بیاریم.

admin

حل مشکل نیافتادن پلاگین در بخش فیلتر فتوشاپ

1349 بازدید

ادامه مطلب
admin

آموزش از بین بردن پس زمینه تصاویر با یک کلیک

813 بازدید

ادامه مطلب
admin

تبلیغات ویژه