فتوشاپ

آخرین ارسال های انجمن

عنوان پاسخ بازدید توسط
8 2549 irangraph
1 1196 amirthi
0 1029 msnco
0 1123 irangraph
7 2330 ali9188639031
7 3637 reza42
5 4441 reza42
4 3773 dezpart
1 3200 mohsen7158
3 3832 zahabian
0 1975 msnco
6 9599 jalil
5 3587 mmb
0 2914 msnco
2 3937 mohabbat
0 6208 msnco
0 2303 dj-mamali
0 2832 msnco
0 2939 msnco
6 2936 msnco
0 2695 msnco
1 2503 hoseynkhani

آموزش طراحی عکس آتلیه

1830 بازدید

آموزش طراحی عکس آتلیه و سایه دار کردن یک عکس، در فتوشاپ رو در این مطلب می توانید دانلود کنید. این آموزش فتوشاپ بسیار پر کاربرد است.

ادامه مطلب
admin

فیلم آموزش سفید کردن دندان در فتوشاپ

629 بازدید

امکان دارد گاهی عکس هایی هم گرفته اید که مشاهده نموده اید زردی بیش از اندازه یا قرمزی غیر طبیعی کل عکس را فرا گرفته، با روشی که در این فیلم آموزشی یاد میگیرید، میتوانید این رنگ های غیر طبیعی را نیز توسط فتوشاپ، از کل عکس خود حذف کنید

ادامه مطلب
admin

فیلم های اموزش حرفه ای فتوشاپ

671 بازدید

این ویدیوها توسط استاد بهمن رئوفی، تهیه و منتشر شده.
لینک های دانلود از مدیا فایر هستند و به صورت پرمیموم رایگان هست


ادامه مطلب

آموزش عکاسی تایم لپس

820 بازدید

در دنیایی که زندگی می کنیم، پدیده هایی وجود دارند که خیلی آهسته رخ می دهند. مثل حرکت ابرها، گردش ستارگان، رشد گیاه، رنگ شدن یک گل یا پوسیدن سیبی نیم خورده. برای ثبت آن ها چه باید

کرد؟
معمولا کاری که صورت می گیرد، گرفتن عکس با فاصله ی زمانی است. بدین ترتیب که شما می توانید هر 30 ثانیه یک عکس بگیرید و مثلا پس از 25 ساعت که 3000 عکس گرفته شده، آن را با نرم افزار به فیلم تبدیل کنید و با سرعت 30 فریم بر ثانیه نمایش دهید. در این صورت فیلم شما 100 ثانیه یا همان 1 دقیقه و 40 ثانیه طول خواهد کشید. پس شما فرایندی 25 ساعتی را در 1 دقیقه و 40 ثانیه خلاصه کرده اید.

ادامه مطلب
admin

نرم افزار فتوشاپ CS6 پرتابل – Portable Photoshop CS6 Extended 13.1.2

652 بازدید

Adobe Photoshop Cs6 یعنی جدیدترین شاهکار شرکت adobe در ارائه نسخه جدید نرم افزار معروف و مشهور فتوشاپ می باشد. نرم افزار فتوشاپ بی درنگ یکی از غیرقابل جایگزین های دنیای نرم افزار است و میتوان این ادعا را مطرح کرد که هیچ نرم افزاری نیمتواند جایگزین آن برای شما باشد. این نرم افزار معتبر و قدیمی که قدرتمندترین نرم افزار برای ویرایش و پردازش تصویر می باشد که میتواند هرآنچه یک کاربر نیاز دارد را برای وی براورده کند. البته همگان میدانیم که نرم افزارهای شرکت adobe از نظر کاربردی بسیار فنی هستند و اگر شما آموزش لازم جهت کار با نرم افزارهای این شرکت را ندیده باشید ، مسلما در کار با این نرم افزارها دچار مشکل خواهید شد. نرم افزار فتوشاپ نیز از این قضیه مستثنی نیست.

ادامه مطلب

نقد و بررسی کانن 100D و 700D

539 بازدید

در نخستین روزهای تعطیلات نوروز 92 به سر می‌بردیم که کانن به یکباره با معرفی دو دوربین DSLR جدید ما را غافلگیر کرد. دوربین‌هایی که در این زمان اصلا انتظار دیدنشان را نداشتیم. کانن 700D و 100D از سری DSLR های سطح مبتدی. این در حالیست که تنها همین تابستان گذشته این شرکت دوربین 650D را روانه‌ی بازار کرده بود. در حقیقت می‌توان گفت که خیلی وقت بود منتظر معرفی مدل بعدی 60D بودیم و نه دو سطح مبتدی دیگر. 700D دوربینیست کاملا شبیه به 650D با تفاوت‌های بسیار جزئی، و 100D هم گویی DSLR ی است متعلق به سرزمین لی لی پوت ها!

ادامه مطلب

چگونه تصاویر واقعیت مجازی بسازیم؟

573 بازدید

آیا تا به حال به چگونگی ساخته شدن تصاویر واقعیت مجازی فکر کرده‌اید؟ به نظرتان امکان اینکه خود شما چنین تصاویری را تهیه کنید وجود دارد؟ جواب این است که بله، البته که دارد! در یک تصویر واقعیت مجازی، شما گویی در مکانی ایستاده‌اید و با چرخش گردن می‌توانید به هر سو بنگرید. خاطره‌ی بودن در مکان کاملا برای شما کاملا زنده خواهد شد.

ادامه مطلب

طرح لایه باز یک قطب نمای جالب برای فوتوشاپ با فرمت PSD

618 بازدید

یک طرح لایه باز زیبا و قشنگ از قطب نما با نمایی قهوه ایی با فرمت PSD

ادامه مطلب

آموزش تبدیل یک فیلم به تصویر متحرک با فرمت Gif در فتوشاپ

547 بازدید

فرمت Gif (گیف) ;i یکی از رایج ترین فرمت های مخصوص تصاویر است برای نمایش تصاویر متحرک استفاده می شود. نرم افزارهای زیادی وجود دارد که به شما امکان تبدیل تمام یا قسمتی از یک فیلم اما در بیشتر موارد در نهایت کیفیت تصویر از آن چه انتظار می رود کم تر است. فتوشاپ به عنوان بهترین نرم افزار ویرایش تصویر و طراحی این امکان را به شما می دهد که یک فیلم را بدون افت کیفیت به یک تصویر با فرمت Gif تبدیل کنید. نحوه ی انجام اینکار را در ادامه خواهیم دید.

 

مراحل زیر در فتوشاپ CS6 انجام شده در صورتی که از نسخه های پایین تر از CS5 استفاده می کنید مراحل کمی متفاوت است اما فتوشاپ CS5 مراحل مشابهی دارد.
ادامه مطلب

فیلم آموزش فوتوشاپ برای عکاسان به زبان فارسی

650 بازدید

عکاسی از اشکال فنی و تجربی هنر است. از آنجا که چندین عامل مختلف در عکاسی نقش دارند از جمله، نورپردازی، فاصله کانونی، موقعیت قرارگیری، سوژه و ...، در نتیجه می توان از آن به عنوان یکی از سخت ترین رشته های هنری نام برد.
پردازش پست همان میزان حائز اهمیت است که گرفتن عکس. مهم نیست مهارت عکاس چقدر است، بلکه هر کس نیاز دارد تا روی بعضی از جزییات تمرکز بیشتر داشته باشد. عکاسان عکس های پر زرق و برق، مناظر، حادثه ای و پرتره برای ویرایش عکس به یک نرم افزار مفید و کارآمد نیاز دارند تا بتوانند کیفیت عکس های خود را ارتقا دهند. در نرم افزار Adobe Photoshop امکاناتی برای طراحان، هنرمندان، دانشجویان رشته هنر و حالا برای عکاسان تدارک دیده شده است.

ادامه مطلب

دانلود حرفه ای ترین نرم افزار ویرایش تصویر فتوشاپ Adobe Photoshop CS5.1 Extended 12.1

673 بازدید

Adobe Photoshop نام حرفه ای ترین نرم افزار ویرایش تصویر می باشد و مخصوص افرادی است که با کارهای گرافیکی و همچنین عکاسان و تمامی کسانی که به صورت حرفه ای با ویرایش عکس سروکار دارند مورد استفاده قرار میگیرد. این نرم افزار محصولی از شرکت مشهور Adobe است که در زمینه ساخت نرم افزارهای گرافیکی از شهرت جهانی برخوردار است. همچنین جدید ترین نسخه این نرم افزار یعنی CS5.1 دستخوش تغییرات بسیار زیادی بوده که شامل بهبود عملکرد ابزارهای ویرایش تصویر, بالا رفتن کیفیت عکس های ساخته شده, سازگاری بهتر برنامه با سایر نرم افزاهای شرکت ادوب, افزایش و بهبود کیفیت افکت ها و فیلترها, اضافه شدن ابزارهای ویرایش جدید, افزایش دقت ابزارهای رسم در برنامه, اضافه شدن امکانات جدید جهت کار با عکس های سه بعدی, بهبود ترتیب قرار گرفتن لایه ها, بهبود عملکرد ابزارهای ساخت تصاویر پانوراما و … می باشد. یکی از ویژگی های مهمی که در نسخه جدید این برنامه به چشم می خورد افزیش سرعت نصب و همچنین افزایش سرعت در محیط آن است به طوری که در مقایسه با نسخه های قدیمی سرعت کار در محیط برنامه چند برابر شده است. این نرم افزار را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایلین فوتو دریافت نمایید.

 

برخی از ویژگی های این برنامه:
افزایش سرعت چشمگیر در هنگام کار در محیط برنامه
سازگاری کامل با سایر نرم افزارهای شرکت ادوب
بهبود کیفیت ابزارهای ویرایش رنگ ها در تصاویر
قابلیت ساخت تصایر در اندازه های بسیار بزرگ
دارا بودن چندین هزار افکت, فیلتر, براش و …
دارا بودن ابزارهای حرفه ای ویرایش تصویر
داشتن ابزارهای مختلف رتوش عکس
قابلیت ساخت تصاویر سه بعدی
سازگار با ویندوز های ۹۸/۲۰۰۰/XP/Vista/7
حجم

ادامه مطلب

دانلود مجموعه آموزش مقدماتی فوتوشاپ به زبان فارسی

610 بازدید

.:: شامل 17 آموزش تصویری فوتوشاپ به زبان فارسی کاری از گروه حارک گرافیک ::.

این نسخه اولین نسخه از ابزار طراحی اینفوگرافیک|مجموعه های تصویری فوتوشاپ حارک گرافیک می باشد که تمام مراحل ساخت این ابزار طراحی اینفوگرافیک|مجموعه از طراحی و پیاده سازی آموزش ها تا ساخت برنامه کاربردی توسط جوانان ایرانی صورت گرفته، آموزش ها همگی پیاده سازی و فیلم برداری شده است در اموزش ها سعی شده از مناظر و متدهای ایرانی استفاده شود تا از نظر فرهنگی و اخلاقی برای تمامی اقشار جامعه مناسب باشد. سطح آموزش ها طوریست که نه برای کاربر مبتدی سخت و نه برای کاربر حرفه ای حوصله سربر باشد. این ابزار طراحی اینفوگرافیک|مجموعه شامل هفده آموزش مختلف فوتوشاپ در سه فصل می باشد. این ابزار طراحی اینفوگرافیک|مجموعه آموزشی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.


لیست دروس فصل اول:
افزایش پرتوهای نوری در عکس
نحوه قدیمی کردن عکس ها
تبدیل عکس های شخصی به نوارهای درهم
خلق یک مرد آبی ( تلفیق انسان و عناصر 4 گانه )
آموزش اثرات رنگ در کانال ها
خلق پرتره های خط خطی
نورپردازی ساده بر روی عکس های شخصی
خلق نماهای 360 درجه ایی
ایجاد پوستر چند وجهی
ایجاد افکت های نوری در عکس
لیست دروس فصل دوم:
آموزش و معرفی پلاگین Mask Pro
آموزش و معرفی پلاگین Color Efex Pro
آموزش و معرفی پلاگین Focal Point
آموزش و معرفی پلاگین Photo Freme Pro
آموزش و معرفی پلاگین Lusic Art
لیست دروس فصل سوم:
معرفی سایتهای جهانی مرجع فونت
معرفی سایتهای جهانی مرجه ابزارک های گرافیکی

 

ادامه مطلب

آموزش تصویری روتوش صورت

837 بازدید

ادامه مطلب

فیلم آموزش ۴۰ تکنیک برتر فتوشاپ

761 بازدید

 

 

 

این تکنیک های حرفه ای و فوق العاده توسط آقای Deke McClelland تدریس میشود. او که یکی از برترین طراحان دیجیتالی جهان است

 

در این دوره بهترین تکنیک های فتوشاپ را به شما آموزش میدهد.

 

شاید شما تصور کنید که به اندازه کافی در کار با نرم افزار فتوشاپ تسلط دارید. اما با مشاهده این دوره آموزشی، تکنیک هایی را فراخواهید گرفت که فقط از یک طراح حرفه ای بر میآید.

 

بیشتر طراحان ابزارهای متداول فتوشاپ را میشناسند و با آنها کار میکنند. اما ابزارهای ناشناخته زیادی هم در فتوشاپ وجود دارد که اگر کار با آنها را یاد بگیرید تازه خواهید فهمید که تا الان چه امکاناتی در اختیار شما بوده و از آنها استفاده نمیکردید.

 

ادامه مطلب
admin

دانلود آموزش شگفت انگیز فتوشاپ CS6 – از مقدماتی تا پیشرفته

1103 بازدید

 

 

  ابزار طراحی اینفوگرافیک|مجموعه عظیم آموزش شگفت انگیز فتوشاپ CS6 ، به صورت فیلم های آموزشی به همراه سورس فایل های تمرینی

این ابزار طراحی اینفوگرافیک|مجموعه آموزشی بی نظیر، شامل ۶ بخش از مقدماتی تا پیشرفته میباشد که عبارتند از:

بخش اول: معرفی فتوشاپ و ابزارهای های مختلف آن برای مبتدیان
بخش دوم: آموزش افکت های طراحی در فتوشاپ
بخش سوم: آموزش کامل قابلیت های Selection و Mask
بخش چهارم: آموزش ابزارهای حرفه ای فتوشاپ
بخش پنجم: آموزش مهارت های کار با لایه ها
بخش ششم: آموزش رتوش و زیبا سازی عکس ها

ادامه مطلب
admin

دانلود فیلم 6 کار بر روی صورت

559 بازدید

 

ادامه مطلب

ساخت پس زمینه با ابزار براش

1453 بازدید
 
 
ادامه مطلب

تبلیغات ویژه