فیلترها

آخرین ارسال های انجمن

عنوان پاسخ بازدید توسط
8 2548 irangraph
1 1196 amirthi
0 1028 msnco
0 1122 irangraph
7 2330 ali9188639031
7 3636 reza42
5 4441 reza42
4 3772 dezpart
1 3200 mohsen7158
3 3831 zahabian
0 1974 msnco
6 9599 jalil
5 3587 mmb
0 2914 msnco
2 3936 mohabbat
0 6208 msnco
0 2302 dj-mamali
0 2832 msnco
0 2939 msnco
6 2935 msnco
0 2694 msnco
1 2503 hoseynkhani

آموزش تصویری حذف چین و چروک صورت

597 بازدید

آموزش تصویری حذف چین و چروک صورت

خب دوستان در این مطلب قصد آموزش کاربردی از بین بردن چین و چروک در فتوشاپ آموزش بدیم.همه ما می دانیم که کشیدگی های صورت خوبی وجود دارند که پوست شما را مثل بازگشت بعد از یک تعطیلات آرام نشان می دهند (کشیدگی پوست به سبک تعطیلات)، و البته کشیدگی های پوست بدی هم وجود دارند که همه متوجه می شوند که کشیدگی پوست داشته اید (کشیدگی پوست به سبک شدید). بسته به اینکه عکس را برای چه استفاده ای می خواهید، ممکن است هر دو مدل کشیدگی های پوستی را از شما بخواهند، پس هر دو را با هم مرور می کنیم.برای دیدن آموزش به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب

آموزش فتوشاپ برای عکاسان

471 بازدید

آموزش فتوشاپ

امروزه عکاسی به یکی از محبوب ترین علاقمندی های افراد تبدیل شده است. هر فردی با دوربین معمولی یا دوربین حرفه ای دوست دارد تصاویر زیبایی را ثبت کند. اما اگر میخواهید تصاویر زیباتری داشته باشید باید با استفاده از فتوشاپ نقص های آن را از بین ببرید.

ادامه مطلب
admin

راهکارهای سریع خطاها در فتوشاپ

662 بازدید

 راهکارهای سریع خطاها در فتوشاپ

ایلین فوتو حتی با روش های بیشتر برای مقابله با مشکلاتی که در فوتوشاپ با آنها مواجه هستیم برگشته ایم . موضوع امروز ؟ ماسک های لایه ای. (Layer Masks)

ماسک های لایه ای به شما کمک میکنند تا هنگام کار با فوتوشاپ به راحتی پیکسل ها را از روی تصویر ( عکس ) تان بردارید . این یک گزینه چند بعدی است زیرا شما بر خلاف Eraser Tool  همیشه و به طور دائمی نمیخواهید آن پیکسل ها را حذف نمایید . بنابراین اگر به طور اتفاقی خواستید  مشکلات را با ماسک های لایه ای حل نمایید راه حل های ما را بررسی نمایید.برای دیدن آموزش به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب
admin

دانلود براش سیبیل

570 بازدید

 

ادامه مطلب
admin

اضافه کردن دکمه راست و چپ متن در فتوشاپ سی سی – PhotoShop CC

400 بازدید

ادامه مطلب
admin

حل مشکل تایپ حروف فارسی در فتوشاپهای

468 بازدید

ادامه مطلب
admin

آموزش رنگی کردن تصاویر در فتوشاپ

327 بازدید

سلام. خیلی اتفاق می افتد که تصویری قدیمی یا جدید داریم که سیاه و سفید استو قصد رنگی کردن آن را دارید. به کمک فتوشاپ و با ترفند ساده این کار را انجام دهید.

ادامه مطلب
admin

ثبت‌نام در كنكور به‌كمك فتوشاپ

675 بازدید

كم‌كم با مسلط شدن به ابزارهاي فتوشاپ، بهتر است با كار عملي آنها نيز آشنا شويم و از آنها استفاده كنيم. حتما تا به حال خود شما يا يكي از آشنايانتان درگير ثبت‌نام اينترنتي براي كنكور، استخدام و... بوده‌ايد. يكي از مهم‌ترين قسمت‌هاي اين نوع ثبت‌نام‌ها تهيه عكس پرسنلي براي ارسال است كه حتما طبق شرايط خاص آن مركز بايد تنظيم و ارسال شود. اين هفته در نظر داريم با هم مراحل تنظيم يك عكس با شرايط خاص براي ثبت‌نام‌هاي اينترنتي را بررسي كنيم.ایلین فوتو در این پس قصد دارد یک آموزش ساده ولی کاربردی به شما عزیزان آموزش دهد.

ادامه مطلب

با جعبه ابزار فتوشاپ آشنا شویم !

378 بازدید

با سلام و خسته نباشید چند تا کاربر گرامی به من ایمیل زده بودند که جعبه های ابزار فتوشاپ را آموزش بدین حالا منم چند روزی بود حوصله نداشتم بشینم توضیح بدم تو یکی از سی دی های آموزش میگشتم پیدا کردم گفتم بزارم این نیاز کاربران برطرف بشه به نظر من آموزش جالب و لازم برای هر فتوشاپیست است امیدوارم مورد توجه شما قرار بگیرد .

ادامه مطلب
admin

نهایت کیفیت و حداقل حجم تصویر در فتوشاپ

387 بازدید

سلام خدمت شما کاربران عزیز یکی از مشکلات سایت ها بارگذاری وقت گیر آنهاست که این امر باعث میشه کاربران سایت آزرده بشن و کمتر به سایت سر بزنند. امروز ترفند ساده ای رو یاد میگیریم که با حفظ کیفیت تصویر حجم اون رو تا حد امکان پایین بیاریم.

admin

حل مشکل نیافتادن پلاگین در بخش فیلتر فتوشاپ

1349 بازدید

ادامه مطلب
admin

آموزش از بین بردن پس زمینه تصاویر با یک کلیک

813 بازدید

ادامه مطلب
admin

روز جهانی عکاسی

574 بازدید

ادامه مطلب

آشنایی با دیافراگم در عکاسی دیجیتال (Aperture)

378 بازدید

دیافراگم چیست؟

به زبان ساده دیافراگم میزان باز یا بسته بودن روزنه ی لنز هنگام عکاسی را مشخص می کند.

زمانی که شما دکمه شاتر دوربین تان را فشار می دهید یک روزنه باز می شود که به سنسور دوربین شما اجازه می دهد تا منظره ای که شما مایل به ثبت آن هستید را ثبت کند.شماره دیافراگمی که شما تعیین نموده اید بر روی سایز روزنه تاثیر می گذارد.هرچه روزنه باز تر باشد میزان نور بیشتری به سنسور می رسد و هرچه بسته تر باشد نور کمتری به سنسور دوربین شما می رسد.

ادامه مطلب

اصول و روشهای Preflighting

1335 بازدید

ادامه مطلب
admin

آموزش عکاسی از گل و گیاهان

350 بازدید

ادامه مطلب

۱۰ گام برای شروع عکاسی سیاه وسفید

1329 بازدید

ادامه مطلب

آشنایی با مکاتب عکاسی

458 بازدید

میکل آنژ درباره روش کار خود می گوید:” آزاد ساختن هیکل آدمی از مرمری که آن را در خود زندانی کرده است”.هرکس می تواند خود را بالقوه هنرمندی تصور کند. آنچه هنرمندان واقعی را از یکدیگر متمایز می سازد آرزوی ” جست وجو کردن ” نیست، بلکه استعدادی اسرار آمیز به ” یافتن” است. اصالت همان چیزی است که هنر را از صنعت متمایز می سازد.

ادامه مطلب

نکاتی برای ایجاد فضایی مجازی برای ارائه ی نمونه کارهای گرافیکی

478 بازدید

ماتیاس کوریا یک طراح شناخته شده و مدیر هنری شرکت مشهور Behance Studio است، او پیشنهاد داده است که همه طراحان جدید یک فضای مجازی گرافیکی برجسته برای نشان دادن کارهای شان درست کنند. چرا که این کار، پیشنهادهای کاری جدید، ارتباط با مشتریان و مدیرانی که به دنبال استعدادهای جدید هستند را به همراه دارد.

ادامه مطلب
admin

اهمیت رنگ در بسته بندی

429 بازدید

به طور کلی رنگ اولین چیزی است که بیننده از بسته بندی درک می کند شکل و نوشته به ترتیب بعد از رنگ سبب جذب مشتری می گردند. به همین دلیل رنگ یکی از مهم ترین عوامل انگیزشی در خرید محصول است.



ادامه مطلب

عکاسی مادون قرمز

548 بازدید

عکاسی مادون قرمز چیست؟

ابتدا باید بدانید مادون قرمز چیست. تصاویر مادون قرمز در حقیقت آموزش عکاسی مادون قرمز چیست؟ است. به بالای سرتان نگاه کنید، احتمالا سقف را می بینید. این به این دلیل است که شما نوری را که بر روی آن افتاده می بینید که به آن نور نمایان گفته می شود. در این حال ما بسیاری از موارد مانند فرابنفش، اشعه X، اشعه گاما، مادون قرمز، مایکرویو و رادیو را نمی توانیم ببینیم. این ها از طیف های رنگی الکترو مغناطیس ساخته شده اند و ما تنها قسمتی از آن را که نور نمایان است می توانیم ببینیم.

ادامه مطلب

چه موقع عکس را افقی و چه موقع عمودی بگیریم؟

477 بازدید

ادامه مطلب
admin

دوربین Nikon D610

658 بازدید

نام محصول : Nikon D610

ادامه مطلب

آموزش ساخت فتوشاپ آنلاین برای وب‌سایت‌های گرافیک

408 بازدید

ادامه مطلب
admin

مشاهده فونت‌های تازه نصب شده در فتوشاپ بدون راه اندازی مجدد آن

339 بازدید

برخی از افراد (اکثرا) برای رفع این مشکل مجبور می‌شوند فتوشاپشون رو ببندند و دوباره راه اندازی‌اش کنند. ولی خوب همیشه یک راه حل ساده تری هم وجو داره !!!

ادامه مطلب
admin

دانلود ایکن های اشتراک گذاری با طرح توپ

392 بازدید

ادامه مطلب

آموزش حلقه کردن گوشه ی کاغذ در فتوشاپ

460 بازدید

در این آموزش حلقه کردن گوشه ی کاغذ رو بهتون یاد میگیرید. البته این تنها روشی نیست که وجود داره. روش های دیگه ای هم هستن مثل همیشه ولی اینجا یکیشون رو با هم کار میکنیم.

ادامه مطلب
admin

دانلود کارت ویزیت گرافیکی

876 بازدید

طرح کاملا به صورت EPS و لایه باز می باشد تا به راحتی بتوانید تغییرات خود را اعمال کنید.

ادامه مطلب
admin

ایجاد افکت پلاستیک مایع در فتوشاپ

367 بازدید

تو این آموزش یاد میگیرید که چطور در چند مرحله و خیلی سریع افکت زیبای پلاستیکی که ذوب شده رو در فتوشاپ ایجاد کنید. اینجور آموزش ها اینه که میتونید همین افکت رو روی متن یا خیلی چیزای دیگه هم استفاده کنید.

ادامه مطلب
admin

آموزش نورپردازی حرفه ای در فتوشاپ

414 بازدید

در این آموزش شما می توانید نور پردازی حرفه ای در فتوشاپ را انجام دهید.

 

ادامه مطلب
admin

طراحی کارت ویزیت خیلی شیک با فتوشاپ

741 بازدید

ادامه مطلب
admin

آموزش تاپیوگرافی ساده و پرکاربرد

618 بازدید

 

سلام خدمت دوستان عزیز در خدمت شما هستیم با یک آموزش جدید دیگه در آی فتوشاپ.یه آموزش تایپوگرافی ساده رو براتون قرار دادم تا بتونید درستش کنید ترکیب یک متن و تصویر !حالا این تصویر می تونه تصویر یک آدم باشه یا یه ماشین ایده ی خوبیه ولی از طرفی هم من چک نکردم که دوستان عزیز مشابه این آموزش رو در سایت گذاشته باشن عیب نداره تکرارش زیادی هم بد نیست پس بریم سراغ آموزش

ادامه مطلب
admin

ساخت متن رنگ مالی شده در فتوشاپ

551 بازدید

در این آموزش مبتدی خیلی خیلی سریع میخوایم ببینیم که چطور با یه تکنیک ساده میشه یه تکست رو با یه افکت ساده به یه متن بد رنگ شده تبدیل کرد.

 

ادامه مطلب
admin

آموزش تغییر رنگ

466 بازدید

در این آموزش میخوام تغییر رنگ کل تصویر و یا قسمتی از تصویر رو آموزش بدم. در این آموزش میخواهیم برای تغییر رنگ تصویر از تنظیم کننده  Hue/Saturation استفاده میکنیم.

ادامه مطلب
admin

ایجاد یک عکس سورئال بافت با مخلوط کردن یخ و آتش

518 بازدید

ادامه مطلب
admin

سرعت جریان کار فتوشاپ تان را بالا ببرید !!

408 بازدید

ادامه مطلب
admin

تبلیغات ویژه